سیاسی 09:15 - 06 مرداد 1393
در دیدار معاون ظریف عنوان شد
دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه از حمایت‌های دایمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رئیس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

قدردانی دبیرکل حزب‌الله از حمایت‌های دایمی رهبری و دولت و ملت ایران از مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در لبنان، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات منطقه به ویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

سیدحسن نصرالله در این دیدار با ستایش از ایستادگی وصف ناپذیر ملت فلسطین و دستاوردهای بی نظیر گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر ماشین جنگی رژیم غاصب، تاکید کرد: پیروزی مقاومت در جنگ جاری در غزه، سند روشن دیگری بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و نوید بخش پیروزی نهایی ملت فلسطین و ملت‌های منطقه در برابر این رژیم است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به راهپیمایی‌های عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه در پاسخ به ندای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این وحدت و انسجام را خنثی کننده توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلامی دانست.

سید حسن نصرالله همچنین از حمایت‌های دایمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رئیس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان نیز با تشریح اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران در سه هفته اخیر با هدف توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و تلاش برای رفع فوری و کامل محاصره غزه و امداد رسانی به مردم این منطقه، توسل رژیم صهیونیستی به کشتار وسیع ،‌هدفمند و سازمان یافته شهروندان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان را نشانه استیصال کامل این رژیم در مقابل قدرت رزمندگان مقاومت دانست.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه بر تداوم حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید کرد.


4344465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محبی نجم آبادی گفت: باید با تهاتر و استفاده از ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است