اجتماعی 16:36 - 22 دی 1395
معاون شهردار تهران:
معاون شهردار تهران از آغاز به کار پنجمین جشنواره مد و لباس اسرانی اسلامی خبرداد و گفت: زنان در تحریم کالاهای خارجی خط شکن هستند

زنان در تحریم کالاهای خارجی خط شکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی تسنیم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره دستاوردهای مختلفی در حوزه ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، عفاف و حجاب و توانمندسازی بانوان محلات دارد.

وی افزود: باید به مد و لباس ایرانی و اسلامی توجه ویژه ای را معطوف کرد و ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی از دستاوردهای این جشنواره است.

با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی گفت: این جشنواره با نگاه حمایت از تولیدات داخلی و بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی، برپا شده است. در واقع ما معتقدیم در حال حاضر این قابلیت را داریم که با توانایی های موجود در داخل، نیازهای مد و پوشاک بانوان کشور را با نگاه اسلامی و ایرانی تامین کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است که باید به آن توجه ویژه داشت افزود: در واقع توجه به موضوع مد و لباس ایرانی اسلامی، تکمیل کننده فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ما است.

وی با تاکید بر داخلی بودن تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تسنیم ارائه کننده دستاوردهای بانوان محلات با محوریت زنان سرپرست خانوار است و تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه محصولات تولید داخل است.

گفت: بانوان در اقتصاد خانواده، نقش کلیدی دارند و برگزاری این جشنواره در راستای توانمندسازی زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار است.

با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از نظر کیفی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند افزود: ما معتقدیم تولیدات ارائه شده در این جشنواره و نمایشگاه های مشابه می بایست از نظر کیفیت و قیمت، قابل رقابت با نمونه های خارجی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از اقتصاد داخلی و توانمندسازی زنان گفت: ما اطمینان داریم که محصولات تولید داخل کشور از نظر کیفی، در سطح بسیار مناسبی قرار دارد چراکه تجربه صنعت پوشاک و پارچه کشورمان، به مراتب از کشورهای دیگر بیشتر است.

عبداللهی همچنین در با اشاره به اهمیت و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: زنان می توانند در تحریم کالاهای خارجی و استفاده از محصولات داخلی، «خط شکن» باشند.

به گفته وی، شهرداری صرفاً یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است و ورود به عرصه حمایت از تولیدات داخلی و توانمندسازی زنان با محوریت زنان سرپرست خانوار و همچین موضوع عفاف و حجاب، از این منظر انجام می شود.

نمایشگاه تسنیم از امروز (22 دی) فعالیت خود را آغاز کرد و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت و از ساعت 10 تا 20 هر روز پذیرای بازدیدکنندگان است.


8651934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است