ورزشی 21:34 - 10 مرداد 1393
پرسپولیس در نخستین گام خود در لیگ برتر متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در فصل جدید از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران بود که این دیدار در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید.

نیمه اول

نیمه نخست را پرسپولیس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 با ضربه آزاد تماشایی پیام صادقیان به گل اول رسید.

بازی در نیمه نخست بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد. پرسپولیس بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت اما با ترکیب جدید هجومی خود نمی توانست موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد کند. پاس های عمقی صادقیان به مهاجمان این تیم به ویژه رضا نوروزی نمی رسید و مشخص بود او و دیگر مهاجمان تیم یعنی عباس زاده و رضا و هادی نوروزی با هم هماهنگ نیستند.

در دقیقه 25 غفلت مدافعان پرسپولیس پشت محوطه جریمه باعث شد غلامرضا رضایی به راحتی شوتزنی کند و سوشا مکانی هم در مهار این توپ ناموفق بود تا گل تساوی برای تیم میهمان به ثمر برسد.

دقیقه 40 حرکت خوب صادقیان پس از جا گذاشتن یک نفر باعث شد توپ به عباس زاده برسد که شوت فنی او به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم سوت های داور در جریان بازی باعث اعتراض های متعدد هواداران پرسپولیس و به ویژه دایی شد که بارها به داور چهارم اعتراض کرد.

دقیقه 53 پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد که پاس زمینی و تمرین شده پیام صادقیان پشت دفاع نفت به رضا نوروزی رسید اما شوت این بازیکن به تور کناری دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 70 پاس عمقی زیبای صادقیان بار دیگر نوروزی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 80 سانتر صادقیان از روی ضربه ایستگاهی روی تیر دو به خان زاده رسید که ضربه رو به عقب او در حالی که روی سر عباس زاده نشسته بود با اختلاف کمی به اوت رفت تا این توپ هم وارد دروازه نشود.

انتهای پیام


4367225
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم هندبال صنعت مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته فوتسال گفت: با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که شاکله اصلی تیم ملی فوتسال در آنجا شکل گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پزشک علیرضا بیرانوند ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای بررسی گزینه های هدایت تیم ملی برگزار شد که در نهایت مشخص شد قرارداد هاکان دمیر تمدید نخواهد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با نظر موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید می‌دهیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است