استانی 17:33 - 29 فروردین 1393
اردبیل – ایرنا – امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان گفت: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح ایران یک سرمایه بزرگ ملی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدحسن عاملیˈ در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود: ارتش جمهوری اسلامی اکنون با دستیابی به پیشرفت های علمی و فنون نظامی، به یک ارتش کارآزموده تبدیل شده است.



وی اظهار کرد: نیروی دریایی ایران با طی هزاران کیلومتر مسافت و با درنوردیدن اقیانوس ها در بیخ گوش کشورهایی که با ایران اسلامی دشمن می باشند، اقتدار خود را برای جهانیان به تماشا می گذارد.



وی با اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز گفت: سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه با انجام ماموریت های مختلف، نقش مهمی در پیشرفت و اداره امور کشور دارد.



وی وظیفه نیروهای نظامی را دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و گفت : علاوه بر این وظیفه و براساس مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اصلی ترین وظیفه و رسالت سپاه پاسداران، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد.



وی یادآوری کردکه سپاه نقش مهمی در پیشرفت و سازندگی به واسطه اجرای پروژه های مختلف در ایران اسلامی دارد.



او گفت : به برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز سپاه و بسیج ، ایران اسلامی اکنون در ناامن ترین منطقه دنیا با اقتدار و در امنیت کامل به سر می برد.



او با اشاره به قابلیت های کم نظیر طبیعی استان اردبیل تصریح کرد : نبود مدیریت توانمند، حلقه مفقوده پیشرفت اقتصادی این استان در اکثر مقاطع دوره های گذشته بوده است.



وی ادامه داد : مردم اردبیل اکنون امیدوارند که با روی کار آمدن مدیران توانمند و متعهد، شاهد استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های این استان در زمینه های گوناگون کشاورزی ، گردشگری و غیره باشند.



خطیب نماز جمعه اردبیل در پایان سخنان خود به مردم اردبیل نوید داد که تا دو روز دیگر شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ اتوبان اردبیل به مشگین شهر خواهند بود.



592/530/508

انتهای پیام /*


3512601
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است