گوناگون 06:33 - 11 مهر 1403
در دنیای کسب وکار، معمولاً رهبران بازار به جای تلاش برای افزایش سهم خود از بازار موجود، به توسعه و گسترش کل بازار توجه می کنند.

گسترش بازار آنلاین بیمه، هدف اصلی بیمه‌دات‌کام

در دنیای کسب‌وکار، معمولاً رهبران بازار به‌جای تلاش برای افزایش سهم خود از بازار موجود، به توسعه و گسترش کل بازار توجه می‌کنند. این رویکرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با رشد صنعت، فرصت‌های بیشتری برای خود و سایر بازیگران بازار فراهم کنند. در واقع، به‌جای رقابت مستقیم بر سر سهم فعلی، آن‌ها با بزرگ‌تر کردن "کیک" بازار، منافع بیشتری را برای همه ذینفعان به ارمغان می‌آورند.

در فاز تیزینگ یا پیش نمایش تبلیغ که با پیام "برات گرون تموم میشه" رونمایی شد، گمانه‌زنی هایی شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. برخی معتقد بودند این کمپین به صنعت مالی مربوط است. عده‌ای دیگر، به دلیل استفاده از فونت و رنگ، آن را به بیمه‌دات‌کام نسبت دادند.

اکنون بیایید درباره رونمایی از تبلیغ اصلی این کمپین بیمه‌دات‌کام نیز صحبت کنیم. شعار «اگه مقایسه نکنی، برات گرون تموم میشه»، به‌وضوح اشاره به این موضوع دارد که بر خلاف کارگزاران محلی، کارگزاران آنلاین بیمه، این امکان را فراهم کرده‌اند که مشتریان به راحتی انواع بیمه‌ها را با هم مقایسه کنند. مقایسه بیمه ها این امکان را میدهد تا بهترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب نمایند و در نهایت، خرید بیمه برای آن‌ها با هزینه‌های بالاتر تمام نشود.

بیمه‌دات‌کام با این شعار تلاش می‌کند تا سهم بازار خرید آنلاین بیمه را افزایش دهد. شاید جالب باشد بدانید که در حال حاضر ضریب نفوذ خرید آنلاین بیمه کمتر از 5 درصد است و انتقال سهم از بازار آفلاین به آنلاین می‌تواند به نفع کل صنعت بیمه آنلاین باشد. از این منظر، اقدام بیمه‌دات‌کام واقعاً تحسین‌برانگیز است.

یکی دیگر از مفاهیمی که ممکن است از این شعار برداشت شود، امکان خرید اقساطی است که در بخش پایینی بیلبورد به آن اشاره شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، فاز پیش‌نمایش تبلیغ، به‌صورت جذاب و تأثیرگذار اجرا شد و شعار و مفهوم پشت این کمپین بسیار مناسب بود. با این حال، اجرای گرافیکی آن تا حدودی از سطح انتظار پایین‌تر بود و انتظار عملکرد بهتری می‌رفت. البته باید اذعان کرد که اجرای کمپین‌های کلامی (وربال) بدون استفاده از عناصر گرافیکی چالش‌های زیادی دارد و همین که تیم اجرایی توانسته پیام خود را به‌خوبی و صرفاً از طریق متن به مخاطب منتقل کند، شایسته تقدیر است.

با مشاهده تیزر تلویزیونی بیمه دات کام، میتوان دریافت که تبلیغات این مجموعه به صورت 360 درجه اجرا شده است. تیزر به خوبی مکمل بیلبوردها بوده و مفهوم خرید اقساطی و مقایسه انواع بیمه‌ها را به شکلی بهتر و مؤثرتر به تصویر کشیده است.

نظر شما درباره بیلبورد ها و تیزر تبلیغاتی این کمپین چیست؟ آیا با تحلیل های ارائه شده در این مطلب موافق هستید؟

انتهای پیام/


12099846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای کسب وکار، معمولاً رهبران بازار به جای تلاش برای افزایش سهم خود از بازار موجود، به توسعه و گسترش کل بازار توجه می کنند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در میان 8 میلیارد جمعیت جهان یقینا به اندازه انگشتان یک دست، پیدا نمی شوند شخصیت های تکامل یافته ای که ویژگی ها و خصوصیات رفتاری شهید بزرگوار سید حسن نصرالله را داشته باشند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 49هزار و 739 تومان و حواله دلار نیز به 46هزار و 747 تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف تنوع بخشی به سبد تامین انرژی و حرکت به سمت تولید انرژی پاک، احداث 7 نیروگاه خورشیدی و بادی در مجتمع های تولیدی را در دستور قرار داده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ​امکان استفاده از خدمت سفته الکترونیکی در سامانه «ست» بانک صادرات ایران فراهم شد و از این ابزار الکترونیک نیز می توان به عنوان ضامن برای دریافت تسهیلات بانک بهره برد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های دوشنبه نهم مهر ماه منتشر شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت دومین مرحله تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون ریالی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» گروه آرین، همواره با الهام از چشم انداز آینده برای ساختن امروزی بهتر در تلاش بوده است. ایستادن بر فراز آنچه تاکنون ساخته شده است برای کشف چشم اندازهای جدید، قدم گذاردن در مسیرهای نو را ممکن کرده است و هر گام، آینده را تعریف کرده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تلاشگران غیور مجتمع فولاد سبا با آگاهی از اهمیت و نقش تولید در پایداری اقتصاد کشور، با عملکرد درخشان خود...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» رکورد تولید و فروش ( مقداری و مبلغی ) شرکت نفت ایرانول در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه به مدت مشابه سال های قبل از اول تاسیس تاکنون شکسته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است