حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان پایانهها در پنجمین شورای معاونین و مدیران سازمان که در پایانه غرب برگزار شد، با اشاره به اهمیت خدمترسانی به مسافرین، اظهار داشت: پذیرش هر مسئولیتی باید باهدف خدمتگزاری صادقانه به مردم انجام شود و وظیفه همه ماست که با همدلی و هماهنگی بیشتر، تمام امکانات سازمان را بسیج کنیم تا مسافران با آرامش و اطمینان به مقاصد خود سفر کنند.
وی خواستار برنامهریزی و تعریف سازوکاری برای کسب دیدگاهها و نظرات مراجعهکنندگان شد و افزود: لازم است با بهکارگیری روشهای علمی و مناسب، از نیازها و مطالبات آگاهی پیدا کنیم و برای عملیاتیشدن آنها برنامهریزی داشته باشیم.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران، با بیان اینکه در پایانههای مسافری شهر تهران نمایندگان نهادهای مختلفی مستقر هستند؛ اما تلاشهای همه ما در خدمتگزاری به مردم متجلی میشود، خاطرنشان کرد: تعامل با شرکتها و تعاونیهای مسافربری مستقر در پایانهها، از جمله مواردی است که مدیران و کارکنان پایانهها همواره باید در نظر داشته باشند؛ چراکه بهرهگیری از تجارب و اندیشههای آنان مسیر خدمتگزاری به هموطنان را تسهیل میکند.
رحمانی اخلاقمداری و رفتار شایسته با مراجعهکنندگان و مخاطبان سازمان را از مهمترین معیارهای خدمترسانی مؤثر و شایسته خواند و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با تکریم افراد، رعایت حقوق همدیگر و خوشرفتاری با مردم، فضای شاداب و بانشاطی را در پایانهها داشته باشیم.
منبع: مهر
12141546