استانی 20:07 - 15 مرداد 1399
/چهل سال با جهاد دانشگاهی/
ایسنا/گلستان استاندار گلستان در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی با حضور در مجموعه جهاددانشگاهی استان گلستان، از بخش‌های مختلف این واحد بازدید کرد.

حضور استاندار در جهاددانشگاهی واحد گلستان

سیدعزیز موسوی، سرپرست جهاددانشگاهی گلستان در این بازدید به تشریح اقدامات این واحد در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال از جمله طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، دهکده گیاهان دارویی در گالیکش، افکارسنجی، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و غیره پرداخت.

وی، آمادگی جهاددانشگاهی گلستان را برای انجام طرح‌های پژوهشی در جهت توسعه و حل مشکلات استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای مجموعه‌های جهاددانشگاهی در کشور و استان اعلام کرد.

استاندار گلستان نیز در این بازدید با تبریک چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی اقدامات علمی بزرگی در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی، صنعتی و غیره انجام داده است.

هادی حق‌شناس بیان کرد: جهاددانشگاهی فرصتی را برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم کرده که مهارت خود را افزایش دهند.

در این بازدید مقرر شد در جلسه شورای اداری فرصتی فراهم شود تا جهاد دانشگاهی بتواند توانمندی‌ها خود را در حضور مدیران استان ارائه کند تا از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام


10654650
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است