علمی فناوری 09:32 - 13 تیر 1403
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در خصوص برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳ اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه نحوه برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ در خصوص اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور به اطلاع می‌رساند، مرحله نهایی این المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۵ مرداد سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می‌شود.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:



۱- برنامه زمان‌بندی آزمون‌ها در درگاه مرکز المپیاد به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org قابل دریافت است.

۲- آزمون‌ها به صورت تشریحی فقط در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر برگزار می‌شود.

۳- کارت شرکت در آزمون از روز دو‌شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ انتخاب کرده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دریافت است.

۴- همراه داشتن «کارت ملی»، «کارت دانشجویی» و «کارت ورود به جلسه آزمون‌های المپیاد» الزامی است.

۵- منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الکترونیک olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

۶- پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود. 

۷- همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و .. اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای اسکان شرکت‌کنندگان در آزمون وجود ندارد.

۸- استفاده از ماشین حساب‌های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می‌توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند. در رشته روانشناسی استفاده از ماشین حساب ممنوع است.

۹- به همراه داشتن مصحف شریف قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون‌های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع می‌باشد.

۱۰- همراه داشتن موبایل و هر گونه دستگاه‌های الکترونیکی حتی به صورت خاموش، جزوه، کتاب، برگه چرک‌نویس در جلسه آزمون ممنوع بوده و در صورت مشاهده مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

خواهشمند است متقاضیان با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی این سازمان و دانشگاه‌های مجری را در برگزاری مطلوب المپیاد یاری نمایند.


12069532
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد: نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم متوسطه فردا - ۱۶ تیر - اعلام می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در شهرک قدس، رای خود را به صندوق انداخت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک سال از معرفی شبکه‌ی اجتماعی تردز توسط متا می‌گذرد و حال این شبکه به ۱۷۵ میلیون کاربر فعال دست یافته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانش‌آموزان براساس شرایطی می‌توانند از مصوبه تک ماده برای ۴ درس نهایی بهره‌مند شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: سرویس طراحی شده ما در هر زمان و مکانی به صورت خودکار و سریع خدمات دهی می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق آموزش و پرورش گفت:تمام هزینه‌های اردو‌های تابستانی مناطق محروم بر عهده بنیاد مستضعفان است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» اگر پادکستر یا تولیدکننده محتوا هستید در این مطلب ابزار‌های هوش مصنوعی برای ادیت و بهبود صدا را معرفی کرده‌ایم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» احتمالا گوگل در سری پیکسل ۹ از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مطالعه محققان انگلیسی نشان می‌دهد که روشنایی نور مربوط به موبایل و لامپ در شب، می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سامسونگ بار دیگر به کاربرانش یادآوری کرد که از سال ۲۰۲۶ باید برای استفاده از Galaxy AI پول پرداخت کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است