سیاسی 23:03 - 29 شهریور 1403
برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور امام جمعه بیروت هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی در لبنان به بررسی آخرین تحولات در نبرد محور مقاومت با صهیونیست‌ها پرداخت.

شیخ جعید: جنایت صهیونیست‌ها ماهیت آمریکایی و غربی دارد

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور امام جمعه بیروت هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی در لبنان به  آخرین تحولات این کشور و محور مقاومت خصوصا در نوار غزه پرداخت.

شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی در لبنان در ابتدای این برنامه اظهار کرد: ماهیت صهیونیست‌ها جنایت و کشتار است. آن ها  از زمان تاسیسشان تنها به این اقدامات دست زدند. در این سال‌ها همیشه شاهد ماهیت این رژیم در اتکا به جنایات علیه مردم لبنان، غزه و سایر کشورهای محور مقاومت  بودیم و کشتار مردم بی‌گناه موضوع جدیدی نیست.

وی ادامه داد: موضوع کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در سازمان ملل هم مطرح شده و اشغالگران اسرائیلی به این سازمان اهمیت نمی‌دهند و اکنون می‌بینیم که از همان روز طوفان الاقصی بسیاری از زنان و مردان و بچه‌ها هدف صهیونیست‌ها قرار گرفته و کشته شده اند.

وی درباره پیجرهای منفجر شده در لبنان گفت: این پیجر‌ها تنها در دست نیروهای حزب الله نبود و در دست بسیاری از مردم عادی از اقشار مختلف مردم بود  و لذا این کشتاری جنایتکارانه علیه مردم بود و صهیونیست‌ها باید برای این اقدام محاکمه شوند.

وی افزود:‌ آن چه که در روز‌های گذشته در منطقه اجرایی شد نتیجه حمایت‌های آمریکا بود و این اقدام تنها برای صهیونیست‌ها نیست و ماهیتی آمریکایی و غربی دارد که زنان و مردان مسلمان را به قتل می‌رسانند.

علی فضل الله امام جمعه بیروت در سخنان خود گفت: صهیونیست ها در بحران هستند. آن‌ها  شهرک‌نشین‌ها را از شمال فلسطین خارج کردند.

وی ادامه داد: اکنون ما می‌بینیم که تلفات آن‌ها بسیار زیاد شده و برای آن می خواهند فشار ها به لبنان را افزایش دهند. آن‌ها به دنبال انتقام گیری  از لبنانی‌ها هستند و صهیونیست‌ها از حزب الله حس تحقیر شدن را گرفته و اکنون به دنبال انتقام گرفتن هستند.

وی افزود: مقاومت پایگاه صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهد، اما صهیونیست‌ها مردم را می‌زند. آن‌ها به دنبال همه شهروندان و غیر نظامیان لبنان هستند. این دستگاه‌ها و پیجر‌ها در میان همه اقشار وجود دارد و در واقع صهیونیست‌ها از هیچ جنایتی علیه مردم ابایی ندارند.

وی تاکید کرد:‌ صهیونسیست‌ها از رسیدن به همه اهداف خود به شکست خورده‌اند و آن ها باید بدانند که مقاومت در کنار مردم فلسطین حاضر است و ما اجازه نمی‌دهیم  دشمن به اهداف خود برسد.

 


12094484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور امام جمعه بیروت هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی در لبنان به بررسی آخرین تحولات در نبرد محور مقاومت با صهیونیست‌ها پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان چنین رفتار‌هایی را تهدید علیه امنیت بین‌المللی خواند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در بیانیه‌ای نوشت: عملیات وعده صادق امتداد دفاع مقدس و محصول درس‌های مکتب مقاومت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه با انتشار اطلاعیه‌ای از انهدام تیم تروریستی درحال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان گفت که اقدامات حقوقی و بین‌المللی در این باره در دستور کار قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر کشورمان در روسیه در دیدار سالانه وزیر امور خارجه روسیه با سفرای کشور‌های ساحلی خزر از آمادگی ایران برای میزبانی نشست نخست‌وزیران این کشور‌ها خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر اتحادیه اروپا در عراق در خصوص روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه رایزنی و گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه طی پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر رویکرد غیرجناحی در حمایت از احزاب، خانه احزاب را از نهاد‌های اصلی تدوین چارچوب وفاق ملی دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر حمل و نقل ونزوئلا با وزیر دفاع و رئیس بخش ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است