استانی 13:28 - 09 آذر 1401

احتمال بارش باران در استان بوشهر طی امروز و فردا

فرج الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط (غالباً بر روی دریا) دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از اواخر روز پنجشنبه و طی روزهای جمعه و شنبه سرعت وزش بادهای شمالی افزایش خواهد یافت و سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید با سرعت گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا به میزان ۹۰ تا ۱۵۰ و در سواحل جنوبی گاهی ۱۸۰ سانتیمتر دور از انتظار نیست.

وی از اختلال در ترددها و فعالیت دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی خبر داد و بیان کرد: توصیه می‌شود که احتیاط و گاهی خودداری از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در دستور کار باشد.

شکوهی‌پور افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، افزایش ابر، فردا بر روی دریا احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جهت وزش باد متغیر به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت است، گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


11752114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است