بین‌الملل 23:32 - 20 مهر 1403
نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، معتقد است که اوباما به جای نامزد حزب دموکرات، به او رای خواهد داد، چون اوباما از افراد کم‌هوش خوشش نمی‌آید.

ترامپ: اوباما به من رای خواهد داد چون از کم‌هوش‌ها خوشش نمی‌آید

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرد که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق و دموکرات این کشور به جای کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات آتی این کشور به او رای خواهد داد.

براساس گزارش آر تی، ترامپ در شبکه اجتماعی خود با نام Truth Social خود نوشت: فکر می‌کنم اوباما به من رأی خواهد داد، زیرا او این واقعیت را دوست ندارد که کامالا (هریس) فردی با ضریب هوشی بسیار پایین است.

این ادعا درحالی مطرح می‌شود که اوباما قبلا در کنوانسیون دموکرات‌ها در حمایت از هریس سخنرانی و از ترامپ انتقاد کرد. رسانه‌های آمریکایی به نقل از اوباما در دیدار با گروه کوچکی از حامیانش در ایالت نوسان پنسیلوانیا نوشتند که غیرقابل قبول است که مردان سیاه پوست از حمایت هریس به دلیل زن بودنش خودداری کنند.

اوباما و همسرش میشل در ماه ژوئیه از هریس حمایت کردند و متعهد شدند که هر کاری که در توان دارند برای کمک به او برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری انجام دهند. هر دو از زمان خروج رئیس جمهور سابق از سمت خود در سال ۲۰۱۷ محبوبیت خود را حفظ کردند و هر دو در کنوانسیون دموکرات‌ها در ماه اوت سخنرانی کردند.

رئیس جمهور دموکرات سابق آمریکا به رای دهندگان درباره رقابت تنگاتنگ بین هریس و ترامپ در کشوری که دچار تفرقه شده است، هشدار داد. اوباما، ترامپ را رئیس جمهوری خطرناک توصیف کرد و گفت آمریکا به چهار سال دیگر هیاهو و آشوب و هرج و مرج نیاز ندارد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی


12103356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه تحت محاصره نیرو‌های صهیونیست قرار گرفته و هزاران نفر از مردم که در آن هستند امکان خروج ندارند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، معتقد است که اوباما به جای نامزد حزب دموکرات، به او رای خواهد داد، چون اوباما از افراد کم‌هوش خوشش نمی‌آید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه گاردین گزارش داد که اسرائیل در حمله هوایی به یک منطقه پرجمعیت در بیروت که منجر به کشته شدن حداقل ۲۲ نفر شد، از بمب ساخت آمریکا استفاده کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور فرانسه خواستار توقف در ارسال تسلیحات به اسرائیل شده و می‌گوید این اقدام روشی برای پایان دادن به جنگ است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه برای همسویی با رژیم صهیونیستی در پی عملیات وعده صادق ۲، تحریم‌های جدیدی علیه بخش نفتی و پتروشیمی ایران اعلام کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار شدیدی در پایتخت رژیم تروریستی اسرائیل خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار شدیدی در پایتخت رژیم تروریستی اسرائیل خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور آمریکا نسبت به حمله نظامیان صهیونیست به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان واکنش نشان داد. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع رسانه‌ای فاش کردند که نظامیان آمریکایی در پایگاه اشغالی التنف سوریه از ترس حمله پهپادی مقاومت عراق تجهیزات جدید آورده‌اند و در آماده‌باش هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع رسانه‌ای جمعه شب گزارش دادند که رژیم صهیونیستی روز جمعه بار دیگر مناطق مختلف شرق و جنوب لبنان را بمباران کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است