اجتماعی 20:16 - 28 خرداد 1403
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم بازگشت از شمال کشور در جاده‌های چالوس و فیروزکوه خبر داد.

ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و ۶ محور دیگر

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل میانک تا انارک و آدران تا بیلقان نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده است. همچنین در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۲ تا ۱ نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده‌های پل دلیچایی، دماوند و گل آهک نیز نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده‌های حسین آباد، امام‌زاده طاهر و مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در محور فشم – تهران حدفاصل اوشان تا رودک و گردنه قوچک نیز ترافیک پرحجم است، گفت: در محور شهریار – تهران در محدوده میدان معادن نیز ترافیک نیمه سنگین است. در دیگر محور‌های مواصلاتی تردد به آرامی و به شکل روان در حال انجام است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان اصفهان است. در این شرایط افزایش دقت و تمرکز در حین رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز توصیه می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

منبع: ایسنا


12064491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از به‌کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد بیش از ۴۱ درصدی مجموع درآمد‌های واریزی به خزانه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازندگان ویدئو توهین به یک سرباز در فضای مجازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» باند قاچاق اقلام ورزشی در تهران منهدم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: محور فیروزکوه ـ سواد کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا این لحظه مفقود شدن ۳ نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۷ تهران از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهانش در مصلای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد به تضارب آرا و افکار است و تاکید دارد که با انجام گفتگو و همفکری بر مبنای مبانی مشخص، بسیاری از مشکلات جهانی قابل حل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است