اجتماعی 15:25 - 06 تیر 1403
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا این لحظه مفقود شدن ۳ نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

افزایش شمار مفقودی‌های سیل سوادکوه به ۳ نفر/ ۳۱ مسافر از سیلاب نجات داده شدند

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه شب گذشته شاهد وقوع سیل در محور سوادکوه و منطقه پل سفید بوده ایم.

کولیوند گفت: در پی وقوع این سیل، محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شده است. همچنین ۶ تیم امدادی نیز به مناطق سیل‌زده اعزام و مشغول امدادرسانی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: علاوه بر این ۱۷ تیم پشتیبان از شعب معین (سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، جویبار، بابلسر، فریدونکنار، بابل، بندپی و آمل) و ستاد (تیم واکنش سریع، تیم آنست و یک تیم از اداره عملیات با معین معاون امداد و نجات) شامل ۷ تیم آنست و ۲ تیم واکنش سریع از استان تهران مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

کولیوند با بیان اینکه این سیل تاکنون ۱۴۴ حادثه دیده داشته است، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۲ تیم عملیاتی ۳۱ نفر را گرفتار در سیل را نجات و به مناطق امن انتقال دادند.

کولیوند گفت: تعداد افراد اسکان داده شده ۵۰ نفر، تعداد انتقالی توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی ۷ نفر بوده است و تعداد ۱۴ مورد تخلیه آب از منازل مسکونی (روستای کرد آباد- آزادمهر) انجام شده است.

کولیوند در پایان گفت: تاکنون یک نفر در این سیل جان باخته و ۳ نفر مفقود شده اند.

لازم به ذکر است، امدادرسانی به سیل زدگان همچنان ادامه دارد.


12067423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی قوه قضائیه در پیام تسلیت خود در پی شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌سازی محموله کمک‌های امدادی و بشردوستانه مردمی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: سالمندان با چالش‌هایی روبرو هستند که کیفیت زندگی آنها را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ مهر) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: پلیس راه آهن در نیمه نخست سال جاری موفق شد امنیت مسافران را در خطوط ریلی برقرار کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: با یادگیری مهارت‌های اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس، کودکان را برای مواجهه با چالش‌های مدرسه و زندگی آماده کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک مددکار اجتماعی گفت: بدون تحصیل، کودکان کار در چرخه‌ای از فقر و بی‌سوادی گرفتار می‌شوند و آینده‌ای پر از خطر در انتظار آنهاست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد که علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی خیرین را براساس اعلام نیاز مردم جنگ‌زده غزه، لبنان و یمن، جمع‌آوری و به این مناطق ارسال می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از انهدام باند خانوادگی اخلال در نظام اقتصادی و فرار مالیاتی در شرق تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است