فرهنگی‌هنری 14:01 - 14 مهر 1401

توافق بازیگر متهم با خانواده فیلمبردار مقتول/ تحقیقات ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از توافق آلک بالدوین با خانواده هالینا هاچینز فیلمبرداری که سر صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» توسط وی به قتل رسید، این پروژه به تهیه‌کنندگی همسر مقتول ادامه می‌یابد.

متیو هاچینز همسر فیلمبردار مقتول در ادامه پروژه به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان «زنگار» حضور خواهد داشت.

خانواده هاچینز پس از شلیک توسط بالدوین و کشته شدن این فیلمبردار، از بالدوین و تهیه‌کنندگان فیلم شکایت کرده بودند. بالدوین پس از حادثه ادعا کرده بود که اصلاً ماشه را نکشیده اما گزارش اف‌بی‌آی نشان داد که شلیک گلوله بدون کشیده شدن ماشه ممکن نبوده است.

در همین حال دادگاه اعلام کرده حل و فصل این دعوی و رسیدن به توافق از سوی دو طرف، هیچ تاثیری بر رسیدگی دادستان به اتهام جنایت ندارد.

گفته شده حل و فصل دعوی از سوی دو طرف پرونده معمولاً به صورت خصوصی و اغلب با جبران مالی انجام می‌شود، اما یک پرونده جنایی تنها به واقعیت‌ها رسیدگی می‌کند و اگر حقایق و شواهد اتهامات جنایی را تایید کند، اتهامات بررسی می‌شود زیرا هیچ اراده‌ای بالاتر از قانون نیست.

در این پرونده اتهامات ۴ نفر درگیر ماجرا از جمله آلک بالدوین در دست بررسی است و در حالی که باید اسلحه خالی می‌بود، با یک گلوله در اختیار بالدوین قرار گرفت و او سر صحنه فیلمبرداری شلیک کرد و موجب کشته شدن فیلمبردار شد. هاچینز با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما نجات نیافت. این گلوله پس از عبور از بدن هاچینز به شانه جوئل سوزا کارگردان فیلم اصابت کرد ولی جراحت جدی نبود و وی همان روز از بیمارستان مرخص شد.

متیو هاچینز دیروز پس از انتشار بیانیه‌ای که نشان می‌دهد با عوامل ساخت فیلم به توافق رسید اعلام کرد شکایتی از تهیه‌کنندگان، آلک بالدوین و نیز دیوید هالز دستیار اول کارگردان ندارد.

فیلمبرداری این فیلم از آغاز سال ۲۰۲۳ با بازیگران قبلی ادامه می‌یابد.


11703816
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است