استانی 12:52 - 26 خرداد 1403
دادستان فیروزکوه استقرار اکیپ ویژه پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در فیروزکوه خبر داد و گفت: این اکیپ در جهت نظارت بر سلامت مالی و جلوگیری از هرگونه تخلف اداری در شهرستان مستقر شد.

پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در فیروزکوه مستقر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فیروزکوه، توحید مظفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از استقرار اکیپ ویژه پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در شهرستان فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: در جهت نظارت بر سلامت مالی و جلوگیری از هرگونه تخلف اداری، به‌موجب دستور صادره از دادستانی فیروزکوه اکیپ ویژه پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران مستقر شد.

وی افزود: این اکیپ در بازه‌های زمای مدون و مشخص بر رفتارهای مالی و اداری کلیه ارگان‌های دولتی، شهرداری‌ها، کارخانه‌های تولیدی، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب آن را سریعاً به دادستانی شهرستان ارجاع دهد.

دادستان فیروزکوه در ادامه گفت: یقیناً این اقدام در جهت حفظ حقوق عامه و بالابردن راندمان و پویایی دستگاه در جهت خدمت بهتر به شهروندان مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.

مظفری در پایان خاطر نشان کرد: در راستای موضوع پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاها، باتوجه‌به وسیع بودن اراضی شهرستان، تکالیف ویژه‌ای در 14 بند به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ابلاغ شد و باتوجه‌به آغاز فصل تابستان و هجوم مهاجران و سودجویان در روستاها جهت ساخت‌وساز غیرمجاز، موضوع مورد پیگیری ویژه قرار گرفته است.

انتهای پیام/


12063647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشگیری از جرائم، رفع اختلافات و کاهش پرونده های ورودی به دادگستری گفت: سال گذشته 235 فقره پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم به سازش ختم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پرورش میگو در 13 سایت ساحلی استان گفت: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون قطعه بچه میگو در مراکز پرورشی نقاط مختلف ساحلی استان ذخیره شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات لرستان از ثبت رکورد پرورش و تولید خاویار در این استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار ویژه دزفول گفت: 2 شعبه اخذ رای و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت گذر دزفول اعزام می شوند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای صنعت باید الگوی صنعتی داشته باشیم گفت: اگر در مازندران صنعت داشته باشیم نیازمند توسعه صنایع تبدیلی هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: به همت دولت سیزدهم نخستین ارتباط بزرگراهی بین شهرهای استان در مسیر زاهدان ـ نصرت آباد برقرار شد و تا پایان سال جاری نیز دومین شهر یعنی زابل ـ زاهدان به طور کامل به صورت بزرگراه به هم متصل خواهد شد...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید جعفر نونهالی (نیایش) در اردبیل آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: طلبه ها به دنبال شغل در آموزش و پرورش نیستند، بلکه برای تربیت نسل جدید احساس وظیفه می کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره جهاد کشاورزی نیشابور، گفت: شهرستان نیشابور پیشرو استفاده از انرژی خورشیدی در تامین برق چاه های کشاورزی در استان خراسان رضوی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است