اجتماعی 17:51 - 26 فروردین 1403
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:مردم تهران ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد پرداخت کردند.

پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد

 سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با اعلام آمار اولیه از زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در سطح استان تهران گفت: مردم نیکوکار استان تهران طبق آمار ثبت شده تا امروز بیست و ششم فروردین ماه بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد استان تهران پرداخت کردند.

وی افزود: از این مبلغ ۹ میلیارد تومان فطریه عام، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فطریه سادات و ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کفارات است.

پرپنچی ادامه داد: در همین راستا در مرحله نخست واریز زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در پایگاه‌های این نهاد در استان تهران مبلغ ۷ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان به حساب ۸ هزار و ۵۵۴ خانوار تحت حمایت در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک موردی و اجاره مسکن پرداخت شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: از این تعداد خانواده ۳ هزار و ۵۶۳ خانواده از سادات هستند که کمک‌های پرداختی از محل فطره سادات برای آنان پرداخت شده است.

دبیر شورای زکات استان تهران خاطرنشان کرد:همچنین بالغ بر یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان نیز به حساب ۴۶۴ مددجو به منظور هزینه‌های درمانی آنان واریز شد.

وی عنوان کرد: کفارات جمع آوری شده نیز به استان‌های کمتربرخوردار تخصیص داده خواهد شد.




12047283
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا روی عدد ۱۰۱ است و در وضعیت نارنجی و آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توقف در محل‌های اختصاصی معلولان و جانبازان جزو تخلفات رانندگی است که ۱۰۰ هزار تومان جریمه در پی دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مردی که متهم است ۹ سال پیش یک دستفروش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران خودش را بی‌گناه دانست و مدعی شد دوستش مرتکب قتل شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران از بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل فرو نشست زمین در خیابان ولیعصر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس محیط‌زیست گفت: افزایش دمای جهانی، اکوسیستم‌ها را نابود می‌کند به همین دلیل بحران زیست‌محیطی پیش رو، نیازمند اقدام فوری و همکاری جهانی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده و جایگزینی با خودرو‌های برقی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارت دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۰ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ تهران در نشست طرح توسعه محله امامزاده یحیی (ع)، اجرای کارویژه متفاوت در ورودی‌های این محله را راهکاری برای احیای هویت آن دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است