استانی 14:56 - 07 مهر 1399

کمک به تولید نیازمند نگاه جهادی و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دره وزمی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این برنامه یادبودی از دفاع مقدس و ایثار رزمندگان جبهه‌های جنگ است.

وی افزود: باید همیشه یاد شهدا و از خود گذشتگی آنها را به یاد آوریم تا نکند که غفلتی در انجام وظایف محوله اداری داشته باشیم.

رئیس سازمان صمت کردستان افزود: امروز با تحریم‌های ناعادلانه کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است و هدف دشمن این است که بر مردم ایران فشار وارد شود.

وی عنوان کرد: این جنگ اقتصادی هم خود سربازان و رزمندگانی دارد که شامل افرادی می‌شود که علی رغم تمام سختی‌ها در حال تولید کالا هستند.

دره وزمی با اشاره به اینکه، تنها راه مقاوم کردن اقتصاد کشور حمایت از تولید است، گفت: کسانی که تولید کننده هستند در امر افزایش امنیت اقتصادی، آرامش روانی و اقتدار اقتصادی کشور تلاش می‌کنند تا از فشار اقتصادی مردم کم کنند.

وی با بیان اینکه کار تولید به معنای پاسداری از خون شهدا است، بیان کرد: مؤلفه اول بیانیه گام دوم انقلاب بر امر حمایت از تولید و اقتصاد است.

رئیس سازمان صمت کردستان افزود: امروز به همت فعالان اقتصادی استان کردستان روزانه ۵۰ کامیون تولید مواد پتروشیمی دارد.

در ادامه این جلسه عبدالله کاردانی رئیس خانه صنعت و معدن کردستان بیان کرد: امروز در کشور سربازهایی داریم که هیچ وقت جنگشان تمام نمی‌شود و این سربازان عرصه تولید و توسعه کشور هستند که همیشه آماده مبارزه با فقر هستند.

وی گفت: آمریکا و غرب از همان ابتدای پیروزی انقلاب کشور را تحریم کرده‌اند اما با همت سربازان عرصه تولید نتوانسته‌اند کشور را به زانو دربیاورند.


10738413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است