استانی 10:37 - 02 خرداد 1403
منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین مجلس گفت: شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح ها و رسیدگی به مشکلات دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می داد و در سال های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم.

شهید رئیسی برای حل مشکلات مکررا به مسئولان تذکر می‌داد

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در حادثه بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شخصیت ایشان خاص بود و شهید آیت‌الله رئیسی هم از نظر شخصی و هم در بحث اجرایی و نوع عملکرد شخصیت خاص و منحصر به فردی داشت و شهادت ایشان و همراهانش ضایعه دردناکی است.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی متقی، خودساخته و دارای اخلاق نیکوی اسلامی بود و می‌توان از ایشان به عنوان یک مسئول تراز در نظام جمهوری اسلامی نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شخصیت اجزائی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرده و گفت: ایشان فردی پرتلاش و پرکار بود و تجربه کار کردن در دو قوه مهم قضاییه و اجرائی کشور را داشت و با دقت نظر و صرف وقت زیاد به مسائل مختلف کشور رسیدگی می‌کرد، به طور مثال شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح‌ها و رسیدگی به مشکلات اصفهان دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می‌داد و در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم.

یزدیان ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار پرتلاش بود به شکلی هنوز از سفرهای خارج از کشور برنگشته بودند، بلافاصله به مناطق و استان‌های مختلف کشور سفر  و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی می‌کردند و ما یک گوهر گرانقدر و فرصت مغتنم را در نظام جمهوری اسلامی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید شهید آیت‌الله رئیسی جایگاه عالی دارند و به سعادت ابدی رسید و عاقبت به خیری شامل حال ایشان شد اما کشور یک مهره ارزشمند را از دست داد.

یزدیان در پایان گفت: شهید رئیسی تربیت یافته مکتب امام بود و باید تلاش کنیم تا یکی دیگر از تربیت یافتگان مکتب امام سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد و بدون اینکه خللی در امور وارد شود، مسیر موفقیت کشور ادامه یابد.

انتهای پیام/170


12057300
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۲۷ خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل امور عشایر فارس خواستار نگاه و اقدام جدی قوانین حمایتی قوای سه گانه به جامعه عشایری در راستای تقویت این فرهنگ و ظرفیت اجتماعی شد و این قشر را نماد جامعه سبز و تولیدکنندگان کوشا در زیست بوم ایران معرفی کرد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲۶ خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان فیروزکوه استقرار اکیپ ویژه پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در فیروزکوه خبر داد و گفت: این اکیپ در جهت نظارت بر سلامت مالی و جلوگیری از هرگونه تخلف اداری در شهرستان مستقر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل کمیته امداد امام استان همدان، گفت: در آستانه عید سعید قربان و در راستای مردمی کردن حمایت ها در این عید سعید پویش نذر قربانی در استان اجرا می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون فرهنگی کمیته امداد استان البرز گفت: با همکاری و اقدام مشترک با معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برای 870 نفر از خانواده های مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دوره های آموزشی برگزار خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به در پیش رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات را مهم ترین بزنگاهی دانست که در آن آینده انقلاب اسلامی شکل می گیرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی 236 پایگاه ثبت و سیار جمع آوری نذورات در راستای اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت، گفت: قنات تاریخی «چشمه پایین زردین» در تفت پس از 15 سال با تلاش های جهاد کشاورزی و مالکان احیا شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» یادواره شهید آیت الله رئیسی و شهیدان همراهش در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است