استانی 10:37 - 02 خرداد 1403
منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین مجلس گفت: شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح ها و رسیدگی به مشکلات دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می داد و در سال های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم.

شهید رئیسی برای حل مشکلات مکررا به مسئولان تذکر می‌داد

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در حادثه بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شخصیت ایشان خاص بود و شهید آیت‌الله رئیسی هم از نظر شخصی و هم در بحث اجرایی و نوع عملکرد شخصیت خاص و منحصر به فردی داشت و شهادت ایشان و همراهانش ضایعه دردناکی است.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی متقی، خودساخته و دارای اخلاق نیکوی اسلامی بود و می‌توان از ایشان به عنوان یک مسئول تراز در نظام جمهوری اسلامی نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شخصیت اجزائی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرده و گفت: ایشان فردی پرتلاش و پرکار بود و تجربه کار کردن در دو قوه مهم قضاییه و اجرائی کشور را داشت و با دقت نظر و صرف وقت زیاد به مسائل مختلف کشور رسیدگی می‌کرد، به طور مثال شهید رئیسی در مقابل اجرای طرح‌ها و رسیدگی به مشکلات اصفهان دقت نظر بالایی داشت و برای حل مشکلات مکررا به مسئولین و وزرا تذکر می‌داد و در سال‌های گذشته کمتر شاهد این موراد بودیم.

یزدیان ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار پرتلاش بود به شکلی هنوز از سفرهای خارج از کشور برنگشته بودند، بلافاصله به مناطق و استان‌های مختلف کشور سفر  و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی می‌کردند و ما یک گوهر گرانقدر و فرصت مغتنم را در نظام جمهوری اسلامی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید شهید آیت‌الله رئیسی جایگاه عالی دارند و به سعادت ابدی رسید و عاقبت به خیری شامل حال ایشان شد اما کشور یک مهره ارزشمند را از دست داد.

یزدیان در پایان گفت: شهید رئیسی تربیت یافته مکتب امام بود و باید تلاش کنیم تا یکی دیگر از تربیت یافتگان مکتب امام سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد و بدون اینکه خللی در امور وارد شود، مسیر موفقیت کشور ادامه یابد.

انتهای پیام/170


12057300
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم ممنوعیت‌های جدی که در دولت قبل برای واردات ماشین‌آلات معدنی ایجاد شده بود را برداشت و اکنون معدن‌کاران می‌توانند با سهولت ماشین‌آلات معدنی را وارد کشور کنند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۳ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشگیری از جرائم، رفع اختلافات و کاهش پرونده های ورودی به دادگستری گفت: سال گذشته 235 فقره پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم به سازش ختم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پرورش میگو در 13 سایت ساحلی استان گفت: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون قطعه بچه میگو در مراکز پرورشی نقاط مختلف ساحلی استان ذخیره شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات لرستان از ثبت رکورد پرورش و تولید خاویار در این استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار ویژه دزفول گفت: 2 شعبه اخذ رای و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت گذر دزفول اعزام می شوند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای صنعت باید الگوی صنعتی داشته باشیم گفت: اگر در مازندران صنعت داشته باشیم نیازمند توسعه صنایع تبدیلی هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: به همت دولت سیزدهم نخستین ارتباط بزرگراهی بین شهرهای استان در مسیر زاهدان ـ نصرت آباد برقرار شد و تا پایان سال جاری نیز دومین شهر یعنی زابل ـ زاهدان به طور کامل به صورت بزرگراه به هم متصل خواهد شد...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید جعفر نونهالی (نیایش) در اردبیل آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است