اجتماعی 10:19 - 10 بهمن 1393
آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز جمعه ۱۰ بهمن‌ماه در حوزه‌های مربوطه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آغاز آزمون دکتری تخصصی ۹۴ دانشگاه آزاد
به گزارش افکارنیوز، آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز جمعه ۱۰ بهمن‌ماه در حوزه‌های مربوطه در سراسر کشور برگزار می‌شود.



آزمون صبح رأس ساعت ۸ و آزمون بعدازظهر رأس ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار می‌شود.



مدت زمان آزمون بر حسب رشته‌ها متفاوت است ولی حداقل زمان برگزاری آزمون ۱۰۰ دقیقه و بیشترین مدت زمان برگزاری، ۲۴۰ دقیقه است.



در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ هر داوطلب مجاز به انتخاب ۲۰ محل دانشگاهی بوده است.



این آزمون در واحدهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، رشت، زاهدان، مشهد، ساری، شیراز، کرمان و کرمانشاه برگزار می‌شود.



سوالات تستی است و به هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و به هر پاسخ غلط یک نمره منفی تعلق می‌گیرد و سؤالات بدون جواب دارای نمره نیستند.



پس از برگزاری آزمون، اطلاعات پاسخنامه های تستی از طریق دستگاه‌های علامت‌خوان به یارانه منتقل شده و پس از تصحیح، نمره‌گذاری می‌شود.



با توجه به ضرایب هر درس، نمره داوطلبان محاسبه شده و رتبه آنان در رشته انتخابی در ترتیب نمره از بیشترین به کمترین تعیین می‌شود و در هر رشته به تعداد داوطلبان با توجه به اولویت نمره آزمون به مصاحبه دعوت می‌شوند.



پس از انجام مصاحبه، نمره کل دعوت‌شدگان به مصاحبه براساس ۷۵ درصد نمره آزمون و ۲۵ درصد نمره مصاحبه تعیین شده و سپس به ترتیب نمره کل، از بالاترین به پایین‌ترین رتبه‌بندی می‌شود.

5733029
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران، از ثبت بیش از ۱۶۰۰ مزایده الکترونیکی در سامانه ستاد و برگزاری بیش از هزار مزایده در سامانه مذکور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه ماه محرم، نخستین آشپزخانه اطعام حسینی پایتخت در راستای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در حسینیه شاهزاده علی اصغر (ع) افتتاح شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه برای آموزش و ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارائه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت به حجاج و جان باختن ۲۷ زائر ایرانی در عربستان سعودی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد وضعیت ساماندهی کودکان کار توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: طرح اطعام به نیازمندان از بخش‌های پربرکتی است که برکت آن در سایر بخش‌های کمیته امداد نیز جاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح ضربتی رفع سد معبر جهت تسهیل در تردد شهروندان و کاهش گره‌های ترافیکی در منطقه ۱۴ تهران، با حضور عوامل اجرایی شهرداری این منطقه اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مجرم سابقه‌دار پس از آزادی از زندان این بار با هم سلولی‌اش نقشه جیب بری از عزاداران را در قبرستان‌های شهر اجرا کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه ماه محرم، ماه نهضت بزرگ سید شهیدان، پویش پیر غلامان در پایتخت اکران شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است