استانی 21:44 - 24 دی 1400
ایسنا/خوزستان سخنگوی فراکسیون آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مناطق حاشیه‌ای اهواز و خوزستان گفت: نمی‌شود در منطقه‌ای واحدهای بزرگ اقتصادی وجود داشته باشند و میلیاردها درآمد داشته باشند اما در کنار این واحدها، ناهنجاری و آسیب‌های زشت اجتماعی مشاهده شود.

عنابستانی: وضعیت مناطق حاشیه‌ای اهواز نامناسب است

علی اصغر عنابستانی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بررسی‌های مسائل اجتماعی خوزستان این بازدید انجام شد؛ در این بازدیدها معمولا مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بازدید از بخشی از مناطق حاشیه‌ای اهواز، افزود: متاسفانه وضعیت این مناطق نامناسب است که باید مدیران عالی کشور و استانی در این خصوص تدبیر جدی داشته باشند.

رئیس کمیته اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از برخی واحدهای تولیدی و اجتماعی شوش، آبادان و خرمشهر نیز بازدید کردیم. مساله مسئولیت اجتماعی واحدهای اقتصادی جدی است و باید در این کمیسیون موضوع نهادینه کردن مسئولیت اجتماعی برای واحدهای مختلف تولیدی بزرگ را در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: نمی‌شود در منطقه‌ای واحدهای بزرگ اقتصادی وجود داشته باشند و میلیاردها درآمد داشته باشند اما در کنار این واحدها، ناهنجاری و آسیب‌های زشت اجتماعی مشاهده شود.

عنابستانی افزود: واحدهای مختلف اقتصادی و تولیدی باید نسبت به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی حساس باشند که به این موضوع سر و شکل قانونی می‌دهیم. در جلسه جمع‌بندی سفر به خوزستان در مورد موارد دیگر نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: سرمایه‌گذاری‌های واحدهای مختلف زیرمجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی نیز در اولویت خواهد بود. در خوزستان باید زنجیره ارزش واحدهای مختلف کامل شود زیرا اکنون یکی از نقایص جدی در خوزستان، تکمیل نبودن زنجیره ارزش واحدهای مختلف است.

انتهای پیام


11409524
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است