اجتماعی 13:29 - 03 آبان 1399

دستور رئیس سازمان زندان ها در رابطه با رفع نواقص زندان زنان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران گفت: از شهید لاجوردی آموخته‌ایم که، زندانی تا قبل از ورود به زندان مجرم است ولی بعد از ورود به زندان، او را یک انسان محتاج، مستعد و مستحق اصلاح و کمک می‌پنداریم و مددجوی زن را بیش از دیگر مددجویان مستحق یاری، مهربانی و دستگیری می‌دانیم.

حاج محمدی که به اتفاق دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید می‌کرد گفت: کار زندانبانی به معنای حقیقی دشوار اما پرافتخار است و عشق و اعتقاد قلبی به هدایت و کمک به بندگان گرفتار، خطاکار و دربند از یک سو و تأمین آرامش و آسودگی خاطر دیگر شهروندان از سوی دیگر، این دشواری را قابل تحمل می‌کند.

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از بخش‌های مختلف این ندامتگاه در خصوص برخی گلایه‌های زندانیان خطاب به مدیر و کارکنان زندان گفت: از همین امروز برای رفع نواقص اقدام کنید چرا که به فرموده مقام معظم رهبری زندانی بجز رنج محدودیت و محصور بودن نباید متحمل رنج مضاعف دیگری بشود.

در این بازدید که به مدت ۷ ساعت به طول انجامید رئیس سازمان زندان‌ها از پیگیری‌ها و دغدغه‌های معاون بین‌الملل قوه قضائیه، علی باقری کنی به موضوع زندان و زندانیان تشکر کرد و به همراه هیأت همراه با تعداد زیادی از زندانیان به صورت حضوری گفتگو و دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های آنان صادر کرد.


10777953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره بزرگ
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است