سیاسی 22:11 - 17 آذر 1402
رئیس دفتر سیاسی حماس امشب در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گفت که به یاری خدا مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت.

هنیه: مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در گفت‌وگوی تلفنی امشب (جمعه) ۱۷ آذر ماه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تداوم تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را در جریان آخرین اقدامات و تحرکات دیپلماتیک کشورهای اسلامی و عربی و جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و توقف کشتار بیرحمانه شهروندان در غزه و نیز کرانه غربی قرار داد.

وزیر امور خارجه از اقدام دبیرکل سازمان ملل متحد در مکاتبه با شورای امنیت براساس ماده ۹۹ منشور سازمان ملل متحد تقدیر و آن را اقدامی کم سابقه و ارزشمند در جهت استقرار صلح و امنیت در جهان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان یکی از محورهای مهم مذاکرات آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را بحران غزه عنوان‌ و تأکید کرد: گفت‌وگوهای مهمی بین رؤسای جمهور ایران و روسیه در موضوع فلسطین انجام شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از مواضع شناخته شده و ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و تلاش‌های دیپلماتیک گسترده جمهوری در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور پایان دادن به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، آخرین وضعیت غزه در سایه استمرار جنایات و کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: به یاری خدا مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/


12013835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» لاسجردی گفت: اسرائیلی‌ها در تلاشند که نشان دهند موضوع امنیت در سرزمین‌های اشغالی اساسی‌ترین مسئله شان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اطلاعات گفت: متلاشی شدن شبکه موساد پر‌افتخار‌ترین اقدام وزارت اطلاعات دولت سیزدهم بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت‌الله صدیقی گفت: تمامی قوا باید همکاری کنند تا قوه مجریه که در میدان است مشکلات مردم را سریعتر حل کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت‌الله صدیقی گفت: تمامی قوا باید همکاری کنند تا قوه مجریه که در میدان است مشکلات مردم را سریعتر حل کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: پدافند هوایی چشم و گوش بیدار عملیات مرصاد و سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمن بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بوربور گفت: رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام عنوان کردند که در کابینه دولت چهاردهم باید افراد کارآمد و وفادار به انقلاب انتخاب شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی یکی از راه‌های مردمی شدن دولت را توجه به احزاب و تشکل‌های سیاسی تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قناد‌باشی گفت: اسرائیلی‌ها با چندین گروه حزب‌الله و مقاومت در کشور‌های مختلف منطقه روبه‌رو هستند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است