اجتماعی 15:26 - 27 اسفند 1401

فعالیت ۴۴۱ بازرس بهداشت محیط در تعطیلات نوروزی و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باباخانی اظهار کرد: نظارت‌های مربوط به ماه مبارک رمضان را به دلیل همزمانی با ایام تعطیلات نوروز همزمان با شروع نظارت‌های نوروزی از ۱۵ اسفند ماه آغاز کردیم و این برنامه تا ابتدای اردیبهشت ماه و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: نظارت‌های بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در ۲ شیفت قبل از افطار (از ساعت ۱۴ تا اذان مغرب) و پس از افطار (از زمان افطار تا ساعت ۲۱) خواهد بود، البته زمان نظارت پیش از افطار در مناطق اطراف حرم مطهر رضوی و ییلاقات طرقبه و شاندیز ۳ ساعت بیشتر دیگر از مناطق بوده و در این مناطق تا ساعت ۲۴ خواهد بود.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، اغذیه‌ها و قنادی‌ها در اولویت کاری نظارت‌های بهداشتی ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: البته سایر واحدهای صنفی از جمله میوه فروشی‌ها، مراکز عرضه گوشت، مرغ، ماهی و مواد پروتئینی و دیگر مجموعه‌های فعال هم مورد بازدید قرار می‌گیرند و این نظارت‌ها پس از افطار شامل تمامی واحدها بوده است، اما در قبل از افطار بیشتر موارد اشاره شده مدنظر است.

باباخانی افزود: ۱۳۶ تیم بازرسی و ۴۴۱ بازرس سلامت محیط و کار نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند که ۵۰ درصد این تیم‌ها و افراد در شهر مشهد و همین میزان در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مستقر هستند.


11843247
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است