استانی 00:24 - 07 بهمن 1401

ماجرای قبوض نجومی گاز در لرستان/مشترکی که ۱۱۸۰ مترمکعب مصرف داشت!

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: انتشار فیش‌های گاز با رقم میلیونی در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز امروز به سوژه داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، داریوش شاهون‌وند دادستان مرکز لرستان نیز در واکنش به این موضوع خواستار بررسی فیش‌ها از سوی شرکت گاز شد.

در حالی که برخی رسانه‌ها از توقف پرداخت فیش‌ها تا بررسی مجدد به نقل از دادستان خبر داده‌اند که مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید دستور دادستان برای عدم پرداخت نبوده بلکه برای بررسی فیش‌های صادر شده بوده است.

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در رابطه با مصرف گاز، ۱۲ پلکان مصرف تعریف شده است، اظهار داشت: مشترکانی که در پلکان یک، دو و سه قرار دارند، مشترکان خوش مصرف محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مشترکان هیچ گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشته‌اند، گفت: بقیه پلکان‌ها و شامل پلکان چهار تا ۱۲، شامل افزایش قیمت می‌شدند و هم استانی‌های عزیز باید بدانند که این برای کل کشور است و خاص استان ما نیست.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، ادامه داد: در خصوص تعدادی از مشترکان که قبوض آنها بیشتر از آن عدد و یا غیر قابل انتظار برایشان بوده، در پلکان‌های بالا هستند و مشترکانی هستند که رعایت اصلاح الگوی مصرف را نداشته‌اند.

گودرزی، افزود: تعداد این مشترکان هم خیلی چشمگیر نیست.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد مشترکان ما در استان رعایت اصلاح الگوی مصرف را کرده‌اند و در پلکان یک، دو و سه مصرف گاز هستند، ادامه داد: هزینه گاز بهای این مشترکان زیر ۳۰ هزار تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، گفت: بقیه، آنهایی هستند که نسبت به سال گذشته افزایش مصرف گاز داشته‌اند و یا حتی مصرف خیلی بالایی داشته‌اند.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز در فضای مجازی یک فیش منتشر شد که هزار و ۱۸۰ متر مکعب گاز مصرف کرده بود، عنوان کرد: دادستان مرکز استان نیز با توجه به درخواست‌هایی که مردم داشته‌اند دستور دادند که کسانی که فکر می‌کنند قبوض گاز آنها بیش از حد نرمال است به شرکت گاز مراجعه کنند، ما هم اعلام آمادگی کرده‌ایم که هر مشترکی که به شرکت گاز مراجعه کند در خدمت او باشیم.

وی، بیان داشت: دستور و فرمایش دادستان اطمینان از عدد و نه عدم پرداخت آن بوده است.


11796623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است