بین‌الملل 10:47 - 14 تیر 1403
حامیان فلسطین در اعتراض به جنگ علیه غزه، با بالا رفتن از ساختمان پارلمان استرالیا پرچم «از دریا تا رودخانه» را بر افراشتند.

حامیان فلسطین از ساختمان پارلمان استرالیا بالا رفتند+ فیلم

امروز پنجشنبه، تظاهرکنندگان حامی آرمان فلسطین بر پشت بام پارلمان استرالیا در کانبرا، پایتخت این کشور رفتند تا جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کنند.

براساس گزارش المیادین، تظاهرکنندگان بنر‌هایی را از بالای ساختمان پارلمان آویزان کردند که روی آن نوشته شده بود: فلسطین از رودخانه تا دریا آزاد خواهد شد.

یکی از تظاهرکنندگان از بالای ساختمان با بلندگو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی در نوار غزه است، افزود: ما فراموش نمی‌کنیم، نمی‌بخشیم و به مقاومت ادامه می‌دهیم.

در ۱۱ می، پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا اعلام کرد که کشورش از تلاش فلسطین برای به دست آوردن عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت می‌کند، که به معنای به رسمیت شناختن کشور فلسطین است، که بخشی از ایجاد نیروی محرک برای تامین صلح  در جنگی است که رژیم صهیونیستی را در نوار غزه به راه انداخته است.


12069871
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی هند گزارش دادند بر اثر اصابت صاعقه در ایالت بیهار ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۷ نفر زخمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» امانوئل مکرون با انحلال مجلس ملی، فرانسه را در شرایطی فوق العاده معلق قرار داده که وابسته به نتایج انتخابات پارلمانی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع بلندپایه مصری گفت رایزنی‌ها و تماس‌های مقامات این کشور با جنبش حماس برای دستیابی به توافق آتش‌بس در حال انجام است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با بررسی عملکرد تیم بایدن تاکید کرد دموکرات‌ها نتوانستند بحرانی که پس از مناظره با ترامپ پیش آمد را مهار کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران»  تحلیلگران اندیشکده آمریکاییاعلام کردند اطمینان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به پیروزی در اوکراین هر لحظه افزایش پیدا می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع آلمان اعلام کرد به دنبال شکست مذاکرات تمدید توافقنامه حضور نظامی در نیجر، برلین به حضور نظامی خود در این کشور پایان خواهد داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه آمریکایی نیوزویک در تحلیلی نوشت پیروزی مسعود پزشکیان در سطح بین المللی با خوش بینی محتاطانه‌ای مواجه شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه شنبه‌های اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی، معترضان صهیونیست و نیرو‌های پلیس درگیر شدند. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بررسی سوابق کاخ سفید نشان می‌دهد پزشک رئیس‌جمهور آمریکا در مرکز ملی نظامی پزشکی «والتر رید» با یک متخصص بیماری پارکینسون دیدار کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است