استانی 15:13 - 16 مرداد 1399

خبرگزاری مهر رسانه ای مقبول و مورد اعتماد در استان قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از تلاش حرفه‌ای خبرنگاران در این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

لطف الله سیاهکلی در این دیدار اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از کسانی است که بدون ادعا و با تلاش شبانه روزی در راستای رسالت حساس و مهم خود در خدمت جامعه هستند و نقش بی بدیلی در روشنگری و اطلاع رسانی و انعکاس مطالبه گری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک رسانه موفق تصریح کرد: اگر به رسالت حرفه‌ای عمل شود هم مردم و هم مسئولان می‌توانند از این ابزار استفاده کنند و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: خبرگزاری مهر به عنوان رسانه‌ای منصف و معتدل توانسته با نقد منصفانه و پوشش خبری مناسب جایگاه خوبی برای خود کسب کند و جامعیت و واقع گرایی از ویژگی‌های دیگر آن است.

سیاهکلی اظهار داشت: در رسانه شما پوشش خبرها در همه عرصه‌ها دیده می‌شود و این که توانسته اید با کمترین نیرو بیشترین اثرگذاری را داشته باشید و موفق عمل کنید بیانگر توانمندی شما و همکاران این رسانه است.

وی گفت: یک رسانه جامع باید بتواند همه عرصه‌ها را به صورت منطقی تحت پوشش قرار دهد و بدون شک اگر امروز مخاطبان خبرگزاری مهر در میان عام و خاص و مسئولان و مردم قابل توجه بوده و از جایگاه مطلوبی برخوردار است به دلیل نگاه همه جانبه و فراگیر، غیر سلیقه‌ای و غیرسیاسی در این رسانه است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دلیل مقبولیت و جامعیت و نیز مخاطبان خوبی که خبرگزاری مهر دارد از شما انتظار می‌رود در حوزه اجتماعی و آسیب‌های آن بیشتر مطلب بنویسید و گزارش‌های بیشتری در این بخش داشته باشید تا شاهد توجه بیشتر مسئولان به آسیب‌ها و کاهش پیامدهای آن باشیم.

سیاهکلی اضافه کرد: طرح موضوعات حوزه اجتماعی نیازمند مهارت و تخصص است و از رسانه‌های حرفه‌ای مانند خبرگزاری مهر انتظار می‌رود به این بخش و سوژه‌هایی چون سبک زندگی، مهارت در بخش‌های مختلف، اخلاق مداری، طلاق، اعتیاد، بیکاری، دغدغه‌های کارگری فضای بیشتری اختصاص دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: همکاران خبرگزاری مهر در رعایت اخلاق و حرمت‌ها هم مقبولیت دارد و امیدواریم همه فعالان رسانه در کنار فعالیت تخصصی به اخلاق و وجدان کاری هم توجه کنند تا خروجی کار آنها بیشتر شود.

 


10655692
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است