استانی 09:46 - 21 اردیبهشت 1403
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان عسلویه را توسعه زیرساخت های درمانی دانست و گفت: انعقاد تفاهم نامه برای احداث بیمارستان 110 تختخوابی عسلویه در دستور کار قرار دارد.

انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه

سخاوت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویهبا اشاره به آغاز فعالیت بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: نمایشگاه نفت یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی، تجاری، انرژی و اقتصادی کشور است که امسال با حضور یک‌هزار و 500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر مهندسین، شرکت‌های دانش‌بنیان، تأمین کنندگان سرمایه و دیگر فعالان این صنعت، سفرای کشورها و شرکت‌های خارجی در این رویداد بزرگ اقتصادی انرژی حضور دارند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تشکیل چنین گردهمایی بزرگ، حضور شرکت‌های فعال و ارائه آخرین توانمندی و دستاوردها در این حوزه است.

اسدی با بیان این که در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و مذاکرات متعددی انجام می‌شود، ابراز داشت: معمولاً در این نمایشگاه‌ها سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها بدون تشریفات اداری، آخرین تکنولوژی را ارائه کرده و تفاهم‌نامه بزرگی منعقد می‌کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از امضای تفاهم‌نامه بین این سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه تهران و همچنین یک شرکت دانش‌بنیان که در حوزه کاهش فلرینگ و تبدیل گازهای مشعل این منطقه سرمایه‌گذاری خواهد کرد، خبر داد و گفت: جمع‌آوری گازهای مشعل در پارس جنوبی و تبدیل آن به محصولات دیگر مورد توجه قرار دارد.

اسدی گفت: تلاش می‌شود تفاهم‌نامه 600 میلیارد تومانی مربوط به پروژه‌های منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را بین شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس و استانداری بوشهر منعقد کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث بیمارستان 110 تختخوابی عسلویه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/190

 
 

12054191
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار قزوین گفت: با شناختی که از وجود نازنین شهید آیت الله رئیسی داشتیم چیزی جز شهادت برازنده ایشان نبود و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایشان یک رئیس جمهور مغتنم برای کشور بوده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در گلستان شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را خسارت جبران ناپذیر دانست و گفت: رئیس جمهور افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) و نوکری مردم می دانست و مایه دلگرمی محور مقاومت بود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در تمام فراز و نشیب های انقلاب با نهایت قدرت در خدمت به انقلاب مجاهدت کرد گفت: آیت الله رئیسی آثار بسیار ارزشمندی در قوه قضاییه، تولیت حرم مطهر رضوی، هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری به جای گذا...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» تصاویری از استقبال کم نظیر مردم شهرکرد در سفر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به استان چهارمحال و بختیاری منتشر می شود.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان گفت: شهادت رئیس جمهور محترم، داغ بزرگی است و آنچه که به ما تسکین می دهد حضور و هم دردی مردم است، ما تجربه تاریخی داریم و در برهه های مختلف خون شهیدان باعث ماندگاری انقلاب شده و ادامه راه این انقلاب برگرفته از خون شهدا بوده ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است