گوناگون 11:56 - 09 مهر 1399

میزگرد تخصصی بررسی روند تحول حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه پژوهشگاه شهید صدر با همکاری معاونت راهبردی مؤسسه فتوح اندیشه، میزگرد «حوزه از آنچه هست تا آنچه باید» برگزار می‌شود.

این میزگرد تخصصی بررسی روند تحول حوزه‌های علمیه با تکیه بر نظرات شهید صدر همراه با نقد و بررسی کتاب "حوزه و بایسته‌ها" پنج شنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۸ صبح برپا می‌شود.

در این میزگرد حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد رهدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد ایزدهی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی امیدی به ارائه سخن می‌پردازند.

نشست یادشده در قم، شهرک پردیسان، بلوار شهروند، خیابان البرز، کوچه ۱, پلاک ۶، ساختمان پردیس حکمت برپا می‌شود و از صفحه رسمی اینستاگرام (https://instagram.com/shahidsadr?igshid=llf۸znoy۳۱kg) شهید صدر و درگاه مجازی (https://bit.ly/۳dFiIb۶) مؤسسه فتوح اندیشه پخش می‌شود.

; jhf «حوزه ها و بایسته ها» مجموعه سخنرانی‌ها، مقالات و نامه‌های استاد شهید آیت الله سید محمدباقر صدر درباره حوزه، روحانیت و مرجعیت است؛ مجموعه‌ای که با توجه به جایگاه و اثرگذاری کم نظیر شهید صدر در حوزه علمیه از اهمیتی بی مانند برخوردار است.



آنچه در این کتاب گرد آمده، پرتوهایی است که بخش‌هایی از گستره وسیع اندیشه‌های شهید صدر را به نمایش می‌گذارد و بیش از آنکه روشنگر ابعاد مختلف اندیشه او و نقش آنها در حوزه باشد، بیانگر نیاز مبرم امروز ما به توجه بیش از پیش به او و پژوهش دقیق آثار، اندیشه‌ها و سیره اوست.


10741621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است