اجتماعی 08:36 - 09 خرداد 1403
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد.

انفجار در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران + عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت 19:33 دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی و انفجار در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان دماوند، خیابان وحیدیه به سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود و 3 ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیدند،گفت: آتش‌نشانان مشاهده می‌کنند در یک ساختمان 4 طبقه مسکونی که در هر طبقه یک واحد حدوداً 60 متری وجود داشت ، در طبقه اول و دوم بر اثر انفجار شدید که رخ داده بود دیواره‌ها مشرف به حیاط به و خیابان تخریب شده بودند.

ملکی ادامه داد:  شدت تخریب در طبقه اول این واحد مسکونی بیشتر بود و آتش‌نشانان عملیات امدادی را آغاز کردند و 10 نفر را که در طبقات حضور داشتند را نجات دادند و  در این بین یک مرد حدود 35 ساله که در طبقه اول حضور داشت دچار سوختگی شده بود و تحویل نیروهای اورژانس شد و سایر افراد چون راه پله ایمن نبود از طریق ساختمان مجاور از محل حادثه خارج شدند.

سازمان آتش‌نشانی تهران ,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: گمان‌زنی اولیه علت حادثه ناشی از نشت گاز شهری از وسایل گازسوز و ایجاد شعله و جرقه بوده است.

انتهای پیام/


12058175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های کارکنان ناجا با حضور ۶۰۰ شرکت کننده حال برگزاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات قرآن و عترت ویژه خانواده‌های کارکنان ناجا با حضور ۶۰۰ شرکت کننده حال برگزاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر رفاه از حل مشکل پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول خبرداد و گفت: یارانه این افراد به زودی پرداخت می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میدری گفت: برای رفع مشکلات جامعه، نیازمند ارتباط سازمان‌یافته هستیم و هر وقت بتوانیم به این سمت حرکت کنیم حتما به موفقیت می‌رسیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از مرگ ۳۱۴ نفر در صحنه تصادفات رانندگی رخ داده طی یک هفته گذشته در کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور پایتخت گفت: بدلیل عملیات عمرانی تونل نیایش امشب شنبه ۱۷ شهریور مسدود است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کوهنورد سقوط کرده در منطقه گرده آلمان‌ها با تلاش‌ تیم امداد هوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نجات یافت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادگاه رسیدگی به پرونده محاکمه آمران و عاملان ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک مددجو اجتماعی گفت: مددجویان در تنگنای اقتصادی و اجتماعی دست و پا می‌زنند، با مشکلاتی، چون فقر، تبعیض و تنهایی می جنگند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان‌عالی کشور دستور داد که درخواست‌های اعاده دادرسی ماده ۴۷۴ (مخصوصاً برای مجازات‌های برگشت‌ناپذیر) خارج از نوبت رسیدگی شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است