اجتماعی 20:21 - 11 خرداد 1402

قتل جوان لاهیجانی درپی اختلاف ملکی/ قاتل ۱۹ ساله دستگیر شد

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح این رویداد اظهار کرد: در پی دریافت خبر از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بلافاصله مأموران پاسگاه لفمجان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه درگیری و بررسی اولیه مشخص شد که دو همسایه بر سر اختلاف ملکی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده که با بالا گرفتن تنش، یکی از طرفین همسایه خود را با چاقو مضروب کرده و از محل گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه فرد مجروح پس از اعزام به بیمارستان در اثر شدت جراحت وارده فوت کرد، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل ۱۹ ساله را در کمتر از ۵ ساعت در مخفیگاهش در یکی از روستاهای حومه شهرستان دستگیر کردند.

وی به اعتراف صریح قاتل به قتل و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کنترل خشم و پرهیز از رفتارهای پرخطر در هنگام عصبانیت می‌توانست از این فاجعه پیشگیری کند که می‌طلبد جوانان و خانواده‌ها در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند.


11905908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گذشت دختر مقتول و عشق او به پسر قاتل پدرش، باعث شد مرد میانسال که نامش در لیست محکومان به قصاص بود، بخشیده شده و به زندگی برگردد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک دختر که حدود یک ماه قبل توسط افراد ناشناس ربوده شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور دستور قضایی آزاد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کشاورز گفت: برای ساماندهی اسناد غیررسمی اموال غیرمنقول، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: شهرداری تهران خود را متعهد به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی در ترویج امر پسندیده ورزش می‌داند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۰۸۰ دستگاه خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت:علت فوت حمید فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار در دست بررسی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نسبت به افزایش سرعت باد از بعد از ظهر فردا تا روز یکشنبه ۲۹ مهرماه هشدار داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ با تلاش ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری، خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با اشاره به روز جهانی عصای سفید از برگزاری دوره مهارت‌آموزی برای افراد نابینا و کم بینا در پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است