استانی 11:26 - 26 خرداد 1403
یادواره شهید آیت الله رئیسی و شهیدان همراهش در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

یادواره شهدای خدمت در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در یادواره شهدای خدمت که در کنار شهدای خوشنام تپه نورالشهدا با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی، وزیر پر تلاش امور خارجه، امام جمعه و استاندار استان آذربایجان شرقی و تیم همراه اظهار داشت: شهید رئیسی روش نوینی از خدمت بی‌منت، شبانه‌روزی، بی‌وقفه و جهادی به مردم را پایه‌گذاری کرد و مردم از آنها به عنوان شهید خدمت یاد می‌کنند.

وی به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید جمهور اشاره کرد و افزود: تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت یکی از ویژگی‌های ایشان بود، شهید رئیسی مجذوب در ولایت بود چرا که تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت را امری لازم می‌دانستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بارها در جلسات هیئت دولت از نزدیک شاهد بودم وقتی رهبری فرمایشی داشتند و چیزی را تکلیف می‌کردند رئیس جمهور تأکید داشت که این سخن مقام معظم رهبری نباید بر زمین بماند و دولت موظف به اجرای فرمایشات رهبری است.

وی عشق در خدمت به مردم را دومین ویژگی رئیس جمهور شهید دانست و ادامه داد: رئیس جمهور شهید نسبت به مردم و عزت آنها حساس بود، در سفر دور اول به استان در بازدید از منطقه تنگ سرخ وقتی مردم برای دیدار با رئیس جمهور تجمع کرده بودند از راننده خواست در کنار مردم بایستد تا با آنها صحبت کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برکت حضور رئیس جمهور در سد تنگ سرخ ، گفت: تلاش می کنیم این پروژه که به نام شهید رئیسی نام‌گذاری شده تا زمستان امسال آبگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌هایی که شهید رئیسی داشت را در کمترین رئیس جمهوری شاهد هستیم، گفت: توکل و ارتباط با خدا از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود، در سفر دور دوم به استان شاهد بودیم از کوچکترین فرصتی برای عبادت و راز و نیاز با خدا استفاده می‌کرد.

استاندار با بیان اینکه میراث خدمت صادقانه، جهاد و تلاش شبانه روزی و بی وقفه و ارتباط با مردم که رئیس جمهور شهید دولت سیزدهم پایه‌گذاری کرد باید در دولت آینده نیز حفظ شود، گفت: تشییع شهدای خدمت یک رفراندوم بود کدام شهر و روستا را سراغ دارید که در این مصیبت عظیم عزاداری نکرده باشند.

وی بیان کرد: در تهران، مشهد، قم، بیرجند و تبریز حضور میلیونی مردم بیانگر این موضوع بود که هر کسی که برای مردم کار کند مردم قدرش را می‌دانند پیام حفظ ارزش ها، دفاع از نظام و انقلاب و پای انقلاب بودن را منعکس کرد و  همین تفکر، فرهنگ و ایده خدمت به مردم و عدم وابستگی به غرب باید ادامه پیدا کند.

 احمدزاده تکیه به مردم ایران را از دیگر ویژگی های رئیس جمهور شهید دانست و با اشاره به حضور 50 کشور در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید گفت: ارتباط خوب با کشورهای منطقه و عدم توسل به غرب، آمریکا و اروپا از دیگر ویژگی های بارز شهید رئیسی است.

انتهای پیام/


12063578
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشگیری از جرائم، رفع اختلافات و کاهش پرونده های ورودی به دادگستری گفت: سال گذشته 235 فقره پرونده قصاص نفس با گذشت اولیای دم به سازش ختم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پرورش میگو در 13 سایت ساحلی استان گفت: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون قطعه بچه میگو در مراکز پرورشی نقاط مختلف ساحلی استان ذخیره شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات لرستان از ثبت رکورد پرورش و تولید خاویار در این استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار ویژه دزفول گفت: 2 شعبه اخذ رای و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت گذر دزفول اعزام می شوند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای صنعت باید الگوی صنعتی داشته باشیم گفت: اگر در مازندران صنعت داشته باشیم نیازمند توسعه صنایع تبدیلی هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: به همت دولت سیزدهم نخستین ارتباط بزرگراهی بین شهرهای استان در مسیر زاهدان ـ نصرت آباد برقرار شد و تا پایان سال جاری نیز دومین شهر یعنی زابل ـ زاهدان به طور کامل به صورت بزرگراه به هم متصل خواهد شد...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید جعفر نونهالی (نیایش) در اردبیل آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: طلبه ها به دنبال شغل در آموزش و پرورش نیستند، بلکه برای تربیت نسل جدید احساس وظیفه می کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره جهاد کشاورزی نیشابور، گفت: شهرستان نیشابور پیشرو استفاده از انرژی خورشیدی در تامین برق چاه های کشاورزی در استان خراسان رضوی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است