استانی 18:36 - 01 بهمن 1399

اولین پردیس سینمایی خوزستان به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شهباز گهروئی ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با مدیر مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز خوزستان و بازدید از روند بازسازی سینما اکسین و بهمن اهواز، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که اولین پردیس سینمایی استان خوزستان تا عید نوروز ۱۴۰۰ افتتاح شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: سینماهای حوزه هنری باید به مرکز فرهنگ‌سازی، پاتوق هنرمندان، هنردوستان و محلی برای نمایش، نقد و بررسی آثار هنری تبدیل شوند.

وی افزود: با توجه به کمبود محل تمرین و اجرای تئاتر، گالری‌ها، نمایشگاه‌های هنری و… در اهواز، تصمیم به احداث سالن‌های هنری و چند منظوره با ظرفیت و امکانات بالا گرفته شد.

شهباز با بیان اینکه در بازسازی سینما اکسین اهواز علاوه بر سالن اصلی سینما، چهار سالن جدید دیگر نیز اضافه شده است، بیان کرد: این سالن‌ها برای رفاه حال مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف همزمان به این سینماها اضافه شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدیدی که ویروس کرونا ایجاد کرده است باید با همکاری هنرمندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم شاهد رونق دوباره سینماهای استان خوزستان باشیم.

میلاد تفت‌آشیان، مدیر مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز در خوزستان نیز بر تعاملات بیشتر مؤسسه بهمن سبز خوزستان با حوزه هنری استان تأکید کرد و گفت: باید بتوانیم با کمک هم به هنر، فرهنگ و سینمای استان کمک کنیم که در این راستا نقش رسانه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه باید شاهد اتفاقات هنری و رویدادهای فرهنگی در سینماها باشیم، یادآور شد: این جلسه نویدبخش یک همدلی خوب و قوی و رو به جلو میان مؤسسه بهمن سبز و حوزه هنری استان است و قطعاً این همکاری باعث شکوفایی هر چه بیشتر این دو نهاد فرهنگی می‌شود.

به گزارش مهر، حوزه هنری خوزستان با مدیریت مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز خوزستان تعدادی سینمای فعال در شهرهای اهواز (سینما اکسین و بهمن)، آبادان (سینما آزادی) و خرمشهر (سینما نخل) دارد.


10913437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است