اجتماعی 22:16 - 14 فروردین 1403
باشگاه خبرنگاران پل طبیعت آبی شد
همزمان با آغاز بزرگداشت ماه جهانی اوتیسم پل طبیعت به رنگ آبی درآمد.

پل طبیعت آبی شد

همزمان با آغاز بزرگداشت ماه جهانی اوتیسم ماه جهانی اوتیسم (۱۴ فروردین الی ۱۴ اردیبهشت) پل طبیعت امشب به رنگ آبی درآمد.

اوتیسم یک اختلال عصب-رشدی است که بخش‌های مختلف مغز در افراد دارای اوتیسم در همکاری با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند. اوتیسم علت واحدی ندارد و امروزه، پژوهشگران معتقدند که احتمالاً چندین ژن ترکیب با عوامل محیطی، در ایجاد اوتیسم دخیل باشند.

بهم ریختگی‌های رفتاری، تکان دادن بی‌ارادی دست‌ها و پاها، عدم برقراری ارتباط چشمی هنگام صحبت کردن و عدم درک قوانین ارتباطی و اجتماعی در بزرگسالان بخشی از رفتار‌های متفاوت طیف اوتیسم است. انجمن اوتیسم امسال، با ایجاد هشتگ «من-درکت-می‌کنم» درباره اوتیسم اطلاع رسانی می‌کند.

میزان شیوع اختلالات طیف اوتیسم در دو دهه گذشته در سراسر جهان افزایش زیادی داشته است و به طور کلی اعتقاد بر این است که اوتیسم در حال افزایش است.

 


12044026
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارت دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۰ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ تهران در نشست طرح توسعه محله امامزاده یحیی (ع)، اجرای کارویژه متفاوت در ورودی‌های این محله را راهکاری برای احیای هویت آن دانست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش کوه در جاده امامزاده داوود خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها مخاطبان خود را به سفری رایگان در جغرافیای فرهنگی و تاریخی کشور‌های مقاومت که دروازه تمدن بشر هستند می‌برد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهردار تهران به حادثه فروریزش زمین در میدان ونک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی لازم صورت گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران از ادامه محدودیت‌های ترافیکی خبر داد و گفت: تردد از تقاطع توانیر خیابان ولیعصر و در خیابان برزیل از سر خیابان شاد ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تغییر مسیر ناوگان اتوبوسرانی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس گذرنامه برای افراد پیامکی تحت عنوان «گذرنامه شما منقضی شده است» ارسال کرده است,، اما باید دید این پیامک واقعا به معنی منقضی شدن گذرنامه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است