اجتماعی 09:50 - 04 فروردین 1402

امدادرسانی به ۳۰ هزار هموطن در طرح نوروزی/اسکان اضطراری ۲۱۶۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲، در ۱۷۶۳ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ۸۹۶ مورد حوادث جاده‌ای، ۸۱ مورد پوشش حوادث جوی، ۴۹ مورد عملیات کوهستان و ۱۴ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به ۳۰ هزار و ۵۷ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ۲۱۶۴ نفر خدمات اسکان اضطراری، ۷۲۶ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۱۱ هزار و ۵۹۴ نفر درمان در محل و ۱۰۶ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ۱۶۴ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ۲۰۶ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قند و فشارخون برای ۱۱ هزار و ۴۲۱ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با ۱۰۹ مورد، اصفهان با ۱۰۲ مورد و فارس با ۸۳ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنها انجام شده است.


11846908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است