اجتماعی 13:55 - 24 دی 1400
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز(۲۵دی‌ماه) وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف و آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر در تهران

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان، امروز و فردا(۲۴ و ۲۵ دی‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات در نیمه جنوبی همراه با بارش باران، در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

 طی این مدت در بعضی ساعات مه و کاهش دید، گاهی وزش تندباد موقتی و وقوع رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 به دلیل بارندگی متوسط تا شدید در بعضی ساعت‌ها آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب به‌ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

 روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷دی‌ماه) آسمان نیمه ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعات به‌ویژه در روز دوشنبه(۲۷دی‌ماه) همراه با بارش پراکنده باران وبرف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 در روز سه شنبه (۲۸دی‌ماه) با گذر موج بارشی، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از ساعات شب با افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت روند کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در صبح سه شنبه(۲۷دی‌ماه) مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه(امین آباد) با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۵دی‌ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین برای یکشنبه (۲۶دی‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام


11409167
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: روزانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن پلاستیک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۵ نوع پسماند در قانون مدیریت پسماند تعریف شده که پسماند‌های صنعتی، ویژه و پزشکی نیازمند انجام اقدامات مضاعفی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب صحیح پرستاران، بسیار حائز اهمیت است چنانکه سازمان نظام‌پرستاری و شورای ملی سالمندان نیز بر این امر تاکید دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا با شکایت ۱۵ نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است