بین‌الملل 08:25 - 31 شهریور 1403
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به جنایات اخیر این رژیم در لبنان، گفت: اقدامات ما علیه دشمنانمان گویاست.

گستاخی نتانیاهو در پی جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان: اقدامات ما علیه دشمنانمان گویاست

به گزارش بامداد شنبه الجزیره، نتانیاهو بدون تائید دخالت رژیم صهیونیستی در انفجار‌های اخیر در لبنان، افزود: اهداف ما مشخص است و اقدامات ما خود گویای آن است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۴ نفر از جمله شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی انفجار‌های اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.


12094767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» واشنگتن با توجه به انفجار تجهیزات ارتباطی در لبنان و حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت نگران جنگ تمام عیار میان اسرائیل و حزب الله است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» چین در ادامه تکمیل طرح اینترنت ماهواره‌ای خود موسوم به طرح «صورت فلکی تیانچی»، چهار ماهواره جدید را از مرکز پرتاب ماهواره شیچانگ به فضا پرتاب کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت که نخست وزیر این رژیم سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به آمریکا را کوتاه و یا لغو خواهد کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» شهید ابراهیم عقیل، فرمانده بزرگ مقاومت اسلامی لبنان که در جنایت تروریستی دشمن، به شهادت رسید، از اعضای باسابقه و ارشد حزب الله بود که در همه دوره های تقابل با اشغالگران مشارکت داشت و در نبرد طوفان الاقصی هم عملیات های یگان رضوان را طراحی می...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده آمریکا در خاورمیانه ضمن حمایت از اسرائیل اعلام کرد واشنگتن با اسرائیلی‌ها در مورد تاکتیک‌ها و نحوه اندازه‌گیری تشدید خطر اختلاف نظر دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به جنایات اخیر این رژیم در لبنان، گفت: اقدامات ما علیه دشمنانمان گویاست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه اعلام کرد که حمله تروریستی این رژیم به ضاحیه بیروت با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی انجام شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حزب الله لبنان سوابق مبارزاتی شهید ابراهیم عقیل که در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسید را منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حزب‌الله در بیانیه‌ای شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان خود در عملیات تروریستی روز جمعه در ضاحیه جنوبی در لبنان را تایید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نشست عصر جمعه شورای امنیت سازمان ملل درباره انفجار‌های روز‌های اخیر در بیروت، بار دیگر صحنه رویایی حامیان و مخالفان جنایات رژیم صهیونیستی بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است