اجتماعی 20:26 - 05 آذر 1400
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مسمومیت شش نفر با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

مسمومیت شش تن با گاز مونوکسید کربن/ نشت مونوکسید کربن از آبگرمکن دیواری

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٢٨ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه نشت مونوکسید کربن داخل یک منزل قدیمی در محله قنات کوثر، بلوار شکوفه، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

به گفته وی آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

ملکی با بیان اینکه داخل حیاط و ورودی این منزل قدیمی حجم زیادی از وسایل ضایعاتی نگهداری می شد گفت: مشخص بود که شاید زمانی از اینجا به عنوان انبار استفاده می شده است. این محل حدود ١۶٠ متر بود که حدود ٧٠ متر نیز بنا داشت که محل زندگی بود. در این محل سه آقا و سه خانم زندگی می کردند.

وی ادامه داد: داخل منزل نیز مقدار زیادی وسایل و لوازم به صورت بسیار نامنظم ریخته شده بود.

ملکی گفت: یک آبگرمکن دیواری به صورت بسیار خطرناک و بدون دودکش و یک دستگاه بخاری دودکش داشت نیز در محل وجود داشت. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند متوجه صدای نشت گاز شهری از بخشی از لوله شدند و شیر گاز را قطع کردند تا عوامل اداره گاز به محل برسند.

وی با اشاره به وضعیت بی حال افراد حاضر در محل اظهار کرد: با توجه به اینکه آبگرمکن بدون دودکش بود، دلیل نشت گاز مونوکسید کربن آبگرمکن بود.

ملکی افزود: با حضور عوامل اورژانس این افراد معاینه شدند تا اگر نیاز است به مراکز درمانی منتقل شوند.

ملکی گفت: یکی از لوازم گازسوز که مصرف اکسیژن زیادی دارد آبگرمکن دیواری است. این اشتباه است که اگر فضای مناسب وجود ندارد این وسایل داخل واحد ها استفاده شود. سازمان آتش نشانی نگهداری آبگرمکن ها را در داخل اماکن، به خصوص اماکن با مساحت کم اصلا تایید نمی کند.

انتهای پیام


11337686
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است