اقتصادی 19:25 - 17 مهر 1403
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی شهرداری‌های شهر‌های کوچک برای تکمیل زیرساخت و زیربنا‌های واحد‌های مسکن مهر مکلف شدند که تا یک هفته آینده اطلاع دهند.

اعلام آمادگی شهرداری‌ها برای تامین اعتبارات واحد‌های مسکن مهر تا هفته آینده

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خبر ۱۸ گفت: بسیاری از پروژه های مسکن مهر  به ویژه در شهرستان دماوند بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده و بسیاری از متقاضیان  آنها سالیان سال است که چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند. بسیاری از واحدهای مسکن به اتمام رسیده اند اما به دلیل خدمات زیربنایی و روبنایی امکان تحویل به متقاضیان را ندارند.

وی از عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ابزار گله مندی کرد و گفت: متاسفانه بانک ها همکاری نمی کنند و همین امر خود باعث ایجاد اختلال در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پروژه‌های مسکن مهر شده است‌.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به شهرداری ها اعلام کرده ایم که در صورت امکان اقدام به تکمیل خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر  و آماده سازی واحدهای نهضت ملی مسکن کنند.

مالکی گفت: شهرداری ها مکلف  شدند که ظرف یک هفته آینده نتیجه این موضوع را به سازمان ملی زمین و مسکن اطلاع دهند که در غیر این صورت سازمان ملی زمین و مسکن خود راسا اقدام به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کند.

خبرنگار: محبوبه کباری 


12102222
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی شهرداری‌های شهر‌های کوچک برای تکمیل زیرساخت و زیربنا‌های واحد‌های مسکن مهر مکلف شدند که تا یک هفته آینده اطلاع دهند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: پایان هفته در شهر‌های غرب و شمال غرب شاهد گردوخاک و وزش باد شدید خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور، بازار سیاه بنزین سوپر را تکذیب کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: ۷۶ کیلوگرم شمش طلا در پنجاه و هفتمین حراج حضوری مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پنجمین هواپیمای بازسازی‌شده به ناوگان عملیاتی کشور اضافه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت نوین صنعت رجا گفت: با دریافت گواهینامه نگهداری امکان تعمیرات ۷۲۵۰ دستگاه واگن مسافری برای شرکت‌های ریلی فراهم شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی ۸ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی به منظور انسداد به معاون دادستان خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی ۸ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی به منظور انسداد به معاون دادستان خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن از صادرات ۷۷ هزار تن تخم مرغ خبر داد و گفت که برآوردها حاکی از آن است که تا پایان سال صادرات به ۱۳۵ هزار تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: میزان فرار‌های مالیاتی در بخش مسکن از طریق سامانه خودنویس از سال گذشته کاهش بسیاری یافته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است