استانی 11:14 - 05 مهر 1400

تبرک پاسگاههای مرزی سردشت با بیرق حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده هنگ مرزی سردشت صبح دوشنبه در آئین تبرک پاسگاه‌های مرزی سردشت با بیرق حرم مطهر رضوی گفت: پرچم بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) پس از متبرک شدن واحدهای هنگ مرزی این استان و از جمله سردشت به نمایندگان هنگ مرزی استان کردستان تحویل داده شد.

سرهنگ وحید قویدل اظهار کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی پرچم مقدس گنبد امام رضا (ع) در ادامه اجرای طرح " حرم تا حرم " به منظور متبرک کردن پاسگاه‌های مرزی ایران امروز از نمایندگان هنگ مرزی پیرانشهر تحویل گرفته شد.

وی افزود: این پرچم مقدس پس از انجام مراسم‌های معنوی واحدهای تابعه مرزی و خانواده‌های آنها در این شهرستان جهت ادامه مسیر با تشریفات تا محل یادمان " دارساوین " بدرقه و تحویل نمایندگان هنگ مرزی استان کردستان در شهرستان بانه شد.

قویدل بیان کرد: طرح حرم تا حرم (مشهد مقدس تا کربلای معلی) با محوریت متبرک کردن پاسگاه‌های مرزی با پرچم حرم امام رضا (ع) اجرا و در این طرح پرچم به تمام استان‌های مرزی منتقل می‌شود و مرزبانان ایران اسلامی در نقاط صفر مرزی این پرچم را زیارت می‌کنند.

در اجرای این طرح پرچم مقدس گنبد امام رضا (ع) قرار است پس از طی هماهنگی‌های انجام شده با مرزبانی عراق، به حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی منتقل و در آنجا به اهتزاز در آید.


11246379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است