بین‌الملل 12:21 - 08 تیر 1394
رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه گفت: حالا که ازدواج همجنس گرایان قانونی شده است، من قصد ازدواج با باراک اوباما را دارم!

به گزارش عرش نیوز؛دو روز پیش بود که دیوان عالی آمریکا ازدواج همجنسگرایان را در همه ایالت‌های این کشور قانونی اعلام کرد.

 

اما یکی از جالب ترین واکنش ها به این قانون رئیس زیمبابوه رابرت موگابه بود. شبکه mtv در خبری از پیشنهاد ازدواج وی به اوباما نوشته است.

موگابه در واکنش به این قانون با کنایه به اوباما گفته است: با این تصمیم تاریخی، حالا که اوباما اصرار دارد ازدواج همجنس گرایان را آزاد کند من با او به عنوان یک «مثال عملی» ازدواج می کنم.



  خواستگاری رئیس جمهور زیمبابوه از اوباما

 


 منبع : خبرنامه دانشجویان ایران

6658356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در جریان یک تجمع در آستانه نشست سران ناتو در واشنگتن، معترضان خواستار خروج آمریکا از این سازمان شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی هند گزارش دادند بر اثر اصابت صاعقه در ایالت بیهار ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۷ نفر زخمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» امانوئل مکرون با انحلال مجلس ملی، فرانسه را در شرایطی فوق العاده معلق قرار داده که وابسته به نتایج انتخابات پارلمانی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع بلندپایه مصری گفت رایزنی‌ها و تماس‌های مقامات این کشور با جنبش حماس برای دستیابی به توافق آتش‌بس در حال انجام است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با بررسی عملکرد تیم بایدن تاکید کرد دموکرات‌ها نتوانستند بحرانی که پس از مناظره با ترامپ پیش آمد را مهار کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران»  تحلیلگران اندیشکده آمریکاییاعلام کردند اطمینان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به پیروزی در اوکراین هر لحظه افزایش پیدا می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع آلمان اعلام کرد به دنبال شکست مذاکرات تمدید توافقنامه حضور نظامی در نیجر، برلین به حضور نظامی خود در این کشور پایان خواهد داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه آمریکایی نیوزویک در تحلیلی نوشت پیروزی مسعود پزشکیان در سطح بین المللی با خوش بینی محتاطانه‌ای مواجه شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه شنبه‌های اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی، معترضان صهیونیست و نیرو‌های پلیس درگیر شدند. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است