سیاسی 19:09 - 14 بهمن 1401
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی پیروزی حزب الله لبنان در احقاق حقوق مسلم مردم این کشور و دستیابی به اهداف و خواسته های اعلام شده، را تبریک گفت.

ولایتی: حزب‌الله لبنان از ارکان مهم و حیاتی جبهه مقاومت است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی امضای قرارداد اکتشاف و استخراج نفت و گاز در سواحل لبنان علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی پیروزی حزب الله لبنان در احقاق حقوق مسلم مردم این کشور و دستیابی به اهداف و خواسته های اعلام شده، را تبریک گفت.

متن پیام دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله لبنان

ضمن عرض تبریک ولادت مولای متقیان، پیشوای آزادگان جهان، امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام)، دستاورد عظیم اخیر مردم شریف لبنان در مواجهه با رژیم صهیونیستی و احقاق حق مسلم مردم سرافراز آن کشور را خدمت شما، دولت و ملت لبنان تبریک عرض می نمایم و انشالله در کلیه مراحل مهم مبارزاتی که در پیش دارید موفق باشید.

جنابعالی، شهید سید عباس موسوی و سایر همراهان که همگی از بزرگان امتحان داده لبنان می باشند با الهام از انقلاب اسلامی ایران که قله بیداری اسلامی در تاریخ معاصر و متاخر ما به رهبری امام خمینی(ره) می باشد و تحت رهنمودهای حکیمانه و سرنوشت ساز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، حزب الله را تشکیل دادید و در طی سالهایی که گذشت با از خود گذشتگی و ایثار فرماندهان و رزمندگان جان برکف و مدیریت مثال زدنی شما دستاوردهای مهم و کم نظیری را نصیب ملت شریف لبنان و امت اسلامی در مبارزه با صهیونیسم به دست آوردید که جدیدترین آنها تثبیت حقوق دریایی لبنان در حفظ و حراست از ذخایر انرژی فسیلی در برابر ادعاهای بی شرمانه صهیونیست ها بوده است.

مقاومت اسلامی لبنان یکی از ارکان مهم و حیاتی جبهه مقاومت منطقه به پیشتازی ایران و مشارکت سوریه، فلسطین، عراق، یمن و لبنان می باشد و وجود شما و همرزمانتان موجب افتخار است.

حزب الله نشان داد که نه فقط از کیان و عزت لبنان با قدرت دفاع می‌کند بلکه هر جا که جبهه مقاومت دچار مشکل شده، حزب الله را به عنوان یک نیروی وفادار مومن و شجاع در کنار خود دیده است و از نمونه های بارز آن کمک موثر شما به فلسطین در برابر صهیونیست ها و در عراق و سوریه در برابر گروه های منحرف افراطی نظیر داعش و جبهه النصره بوده است.

اینجانب به دوستی و علاقه خالصانه نسبت به شما و دیگر بزرگان، پیشکسوتان، فرماندهان و همه رزمندگان حزب الله و جبهه مقاومت افتخار می کنم.

در این میان نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز شهید بزرگوار مقاومت سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان جوانمردش همچون شهید عماد مغنیه سردار سرافراز حزب الله و شهید ابو مهدی مهندس پیشتاز پایداری و جهاد در بین مردم شریف و غیور عراق به خصوص گروه افتخار آفرین حشد الشعبی در دستیابی به پیروزی های منطقه بسیار مهم می باشد و بی تردید راه پرافتخار این عزیزان ادامه خواهد یافت.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون برای شما، مقاومت اسلامی لبنان و کل جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنان بخصوص آمریکا مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

پایان پیام/


11804253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است