استانی 16:49 - 11 آذر 1400

مراسم گرامیداشت شهید راه سلامت در خارگ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی کمالی بعد از ظهر پنجشنبه در اولین سالگرد گرامیداشت یاد شهید راه سلامت عبدالحسین ندیم زاده اظهار داشت: دنیا، دنیایی است که باید مواظب باشیم فریبش را نخوریم، این دنیا فانی است و هر کسی آمد حتماً رفتنی دارد.

وی افزود: دنیا را باید به عنوان یک مزرعه دید، در این دنیا باید چیزی بکاریم که در آخرت درو کنیم. در این دنیا انسان است که آزاد است و اختیار دارد که بکارد و در آخرت درو کند. خوبی یا عمل صالح یا بدی فاسد، نتیجه این دنیا شما را دنیای دیگر به شما خواهند داد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: یک سال از فراغ این دانشمند خارگی گذشت و تحمل این داغ واقعاً برای اهالی صبور این جزیره سخت است، فرزند این جزیره، فرزند خارگ، مرد جهانی بود.

وی افزود: این دانشمند همت بلندی داشت و با سختی به این مدارج رسید که شایسته تقدیر است. یک بار نشد که کسی دارویی را طلب کند و این دانشمند فرهیخته با هزینه خود ظرف مدت دو هفته در اختیار آنها قرار ندهد.

حجت الاسلام کمالی گفت: دکتر ندیم زاده با هوش بالایی که داشت قصد داشت سیستم پیشرفته پزشک خانواده را برای ملت ایران نهادینه کند و اقدامات بسیار مؤثری در این زمینه را به سرانجام رساند، این ویروس منحوس کرونا نگذاشت این قدم خیر به سر منزل مقصود برسد.


11347400
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است