اجتماعی 09:09 - 10 اردیبهشت 1403
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام شده است.

میرزایی قمی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

وی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط بخش خصوصی انجام می‌شد که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیاز سنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخص خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: براساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام نمایند.


12051584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» زائران حج تمتع می توانند با ورود به پیام رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» مستمری مددجویان بهزیستی و امداد در سنوات گذشته با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه واریز می شد که بنابر مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جاری پرداخت ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها انجام می شود که در دوماه گذشته با تاخیر انجام شد...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جریان جلسه امروز گزارش تفریغ بودجه سال 1401 مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که عدم حضور شهردار در این جلسه مورد نقد برخی از اعضای شورای شهر تهران بود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» قوه قضائیه علی رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مصلی و نمایشگاه بین المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ها نیست.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در طرح حمایتی صندوق از شرکت های دانش بنیان، تا 100 میلیارد تومان از طریق شبکه بانکی و با معرفی نامه صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات پرداخت می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قرارگاه جهادی 2020 محله گفت: 874 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل با کد ملی شناسایی شده اند و در قرارگاه جهادی محله 2020 برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله سقوط یک کودک از پله برقی، بهره برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری و ... پرداخته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است