اجتماعی 01:28 - 20 تیر 1399

بررسی وضعیت کوله بری در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رئیسی در جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استانی با روسای کل دادگستری استان‌های مختلف از جمله کردستان، با اشاره به گزارش رئیس کل دادگستری استان کردستان، دستور رسیدگی به وضعیت منطقه «نایسر» در اطراف سنندج را صادر کرده و تاکید کرد: این منطقه که محل زندگی مردم محروم و مستضعف منطقه است باید تعیین تکلیف شده و هر چه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد.

رئیس قوه قضائیه همچنین از بررسی وضعیت کوله‌بری در دولت خبر داده و ابزار امیدواری کرد با تصمیمات جدید وضعیت این قشر از مردم کردستان نیز سامان بگیرد.

آیت الله رئیسی به موضوع زندان سقز نیز اشاره کرده و گفت: حادثه زندان سقز تأسف‌آور بود؛ اما همت دستگاه‌های مسئول برای بازگرداندن همه زندانیان قابل توجه و تقدیر بود و نشان از اقتدار و امنیت نظام در آن منطقه دارد.

محمدرضا مترقب، رییس کل دادگستری استان کردستان نیز در این نشست تصویری به ارائه گزارشی از مراحل اجرای مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان کردستان پرداخت.

وی با اشاره به مختومه شدن ۱۵ هزار و ۸۹۲ پرونده در سال ۹۸ گفت: در این سال مشکلات ۶۰ واحد تولیدی بررسی و از تعطیلی ۳۴ واحد جلوگیری شد. همچنین در جهت سالم سازی فضای اداری استان با تعدادی از مدیران کل و کارکنان متخلف ادارات، برخورد قضایی لازم توسط دادستان مرکز استان انجام شد که بخشی از آن مرتبط با اراضی ملی و دولتی بود و پرونده‌های متعددی تشکیل شده است.

رییس دادگستری استان کردستان درباره وضعیت زندان‌های استان نیز گفت: عملکرد همکاران در اعطای مرخصی‌ها چشمگیر بود؛ به طوری که به بیش از ۱۴۰۰ نفر مرخصی اعطا شده و ۴۰۰ نفر نیز در سال گذشته مشمول اعطای عفو و آزادی مشروط، شدند.

وی با اشاره به تصویب ۳۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان طرح در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان کردستان، از تخصیص ۱۱ میلیارد اعتبار تا کنون خبر داد.


10611271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است