اجتماعی 11:37 - 15 مرداد 1394
سرنوشت یکی دیگر از ناپدید‌شدگان سیل کن و سولقان هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

ابهام در سرنوشت یکی از ناپدیدشدگان سیل کن و سولقان

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرنوشت یکی دیگر از ناپدید‌شدگان سیل کن و سولقان هنوز در هاله‌ای از ابهام است.



عصر یکشنبه 28 تیرماه سال جاری با باران سیل‌آسا، جمعی از مردم که برای گذراندن اوقات فراغت خود در تعطیلی عید به کن و سولقان رفته بودند، گرفتار سیل شدند. در این میان اکیپ 10 نفره‌ای از پسران جوان برای تفریح راهی رودخانه کن شدند. این اکیپ در کنار رودخانه «کشان» که نزدیک به پروژه چینی‌ها بود رفتند.

 

به خاطر این پروژه پیمانکار چینی در بستر رودخانه اقدام به احداث سد شنی کرده بود، به گونه‌ای که آب به صورت چشمه‌ای باریک عبور می‌کرد. با بارش شدید باران پسران جوان برای برگشتن به خانه‌هایشان اقدام کردند که ناگهان هجوم سیل همه را شوکه کرد.

 

با باران شدید سد چینی‌ها فروریخت و آب با فشار بیشتری جاری شد. در این بین نیروهای امدادی برای نجات جان گرفتار‌شدگان راهی محل شدند و عده‌ای را نجات دادند اما سرنوشت یکی از پسران به نام «حسن تیموری» 26 ساله هنوز در هاله‌ای از ابهام است. خواهر حسن که هنوز چشم‌انتظار برادر 26 ساله است، گفت: همه خانواده‌ام هنوز منتظر پیدا شدن حسن هستیم. نمی‌دانیم چه بلایی بر سر برادرم آمده است. هیچ‌کس پاسخگوی سؤالات ما نیست.



برادرم با دوستانش برای تفریح راهی کن و سولقان شده بود، بعد از آن حادثه پنج نفر از هم‌محله‌ای‌های خودمان در فلاح و نواب نجات پیدا کرده‌اند، هیچ‌کس حسن را ندید چرا که هر کس به فکر نجات جان خودش بود، مثلاً یکی از دوستان برادرم برای نجات جانش، خودش را به درخت آویزان کرده بود و این‌گونه نجات پیدا کرد، ولی هنوز از سرنوشت حسن خبری نیست.

 

این خواهر نگران ادامه داد: تنها امیدمان این است که از زنده یا جنازه‌اش اطلاعی پیدا کنیم. همه‌جا را گشته‌ایم از محل حادثه تا بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی، برای آخرین بار به ما اطلاع دادند که بار دیگر همان محدوده را با جرثقیل می‌گردند تا شاید اثری از حسن پیدا شود.

 

ایران/ 2009


6867233
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران آدرس مکان‌های «آرامستان‌های جدید تهران» را که توسط شهرداری تهران به شورا پیشنهاد شده است، اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران، از ثبت بیش از ۱۶۰۰ مزایده الکترونیکی در سامانه ستاد و برگزاری بیش از هزار مزایده در سامانه مذکور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه ماه محرم، نخستین آشپزخانه اطعام حسینی پایتخت در راستای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در حسینیه شاهزاده علی اصغر (ع) افتتاح شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه برای آموزش و ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارائه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت به حجاج و جان باختن ۲۷ زائر ایرانی در عربستان سعودی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد وضعیت ساماندهی کودکان کار توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: طرح اطعام به نیازمندان از بخش‌های پربرکتی است که برکت آن در سایر بخش‌های کمیته امداد نیز جاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح ضربتی رفع سد معبر جهت تسهیل در تردد شهروندان و کاهش گره‌های ترافیکی در منطقه ۱۴ تهران، با حضور عوامل اجرایی شهرداری این منطقه اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مجرم سابقه‌دار پس از آزادی از زندان این بار با هم سلولی‌اش نقشه جیب بری از عزاداران را در قبرستان‌های شهر اجرا کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه ماه محرم، ماه نهضت بزرگ سید شهیدان، پویش پیر غلامان در پایتخت اکران شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است