اجتماعی 15:25 - 15 مهر 1401

امنیت ایران خار چشم دشمنان است/ اغتشاش بهانه‌ای برای ناامنی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر آدینه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه دشمن در سیاست‌ها و راهبردهای خود همواره طی این چهار دهه کوشید تا بتواند با ناامن کردن منطقه به مقاصد شوم خود برسد، ابراز داشت: با هوشیاری ملت شریف ایران و همراهی مردم منطقه دشمن تاکنون نتوانسته به این مواضع خود دست یابد.

وی با بیان اینکه امنیت ایران همواره خاری در چشم دشمنان بوده است، افزود: دشمن کوشید تا با جریحه‌دار کردن احساسات عمومی آنها را علیه نظام کند لذا ایجاد اغتشاش را بهانه‌ای کرد تا بتواند امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد که در این توطئه هم ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۵۲۷ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ استان به ثبت رسیده است، ابراز داشت: از این تماس‌ها ۴۲ درصد عملیاتی و برای مابقی راهنمایی‌های لازم به مردم شده است که مقایسه آن با سال قبل رشد ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

حسنی با بیان اینکه طی بازه مذکور سه‌تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ۲۷ باند قاچاق منهدم شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سمنان در زمره استان‌هایی که کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب و برعکس را به هم وصل می‌کند اما این موضوع نمی‌تواند بهانه‌ای باشد که بتوانند محموله‌های مواد مخدر را از این استان عبور دهند لذا همواره نیروی انتظامی سمنان جاده‌ها را تحت نظر دارد و با معتادان متجاهر، خرده‌فروش و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی سمنان از جمله استان‌های امن به شمار می‌رود، افزود: با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد شد و افرادی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر و به مراجع قانونی سپرده می‌شوند.


11704497
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است