سیاسی 17:14 - 13 تیر 1403
محسن رضایی با صدور بیانیه‌ای از جامعه لر‌ها و بختیاری‌ها برای شرکت در انتخابات و رای به سعید جلیلی دعوت کرد.

بیانیه محسن رضایی خطاب به لر‌ها و بختیاری‌ها در حمایت از جلیلی

متن کامل بیانیه محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص دعوت از جامعه لرها و بختیاری‌ها برای شرکت در انتخابات و رای به دکتر سعید جلیلی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بختیاری‌های عزیز، لرستانی‌های غیور، مردمان ثابت قدم و استوار کهگیلویه و بویراحمد و تمامی آحاد لر‌های غیرتمند در سراسر ایران عزیز

سلام علیکم؛

شما در تمامی دوران‌های تاریخ پرافتخار خود، پرچمدار و پیشقراول ملت ایران در دفاع از وطن و دین خدا بوده اید و در این چهل و پنج سال نیز از آزادسازی سرزمین‌های ایران در دفاع مقدس تا دفاع از حرم و سرکوب تروریست‌های داعش دست بالایی داشته اید.

امروز نیز انتظار می‌رود یکبار دیگر پیشقراولی خود را در بالا نگهداشتن پرچم مردمسالاری دینی با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات روز جمعه نشان دهید.

احترام و همدردی بین المللی رؤسای جهان از هند و چین و ژاپن گرفته تا اروپا و آفریقا و آمریکای جنوبی به شهادت عزیزانمان، بویژه شهید جمهور منتخب ملت ایران نشان دادن که مردمسالاری دینی سرمایه‌ای عظیم برای ملت ایران است. حضور گسترده شما پاسداری از این سرمایه ملی است.

 اطمینان داشته باشید مشارکت حداکثری شما در روز جمعه در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد. 

اینجانب با همه احترامی که به جناب آقای دکتر پزشکیان به عنوان رزمنده دفاع مقدس دارم، از شما می‌خواهم که به دکتر سعید جلیلی رای دهید تا ایشان بتواند دولت مردمی جدیدی را با اجماع همه نیرو‌های انقلابی بوجود آورد و با ایجاد یک دولت ائتلافی، بستر مناسبی را برای اجماع ملی و مردمی کردن اقتصاد و همچنین بهبود زندگی مردم فراهم سازد.

انتظار ما نیز از آقای جلیلی این است که تصدی‌گری دولت را کاهش دهد، به قیمت گذاری دستوری پایان دهد و بجای آن تنظیم گری و نظارت دولت را در اقتصاد جایگزین آن سازد.

همچنین انتظار می‌رود، اختیارات بیشتری به استان‌ها داده شود تا در آینده، شهر‌ها و استان‌ها زمام امور را در اقتصاد کشور به دست گیرند و شاهد مشارکت موثر و واقعی مردم در اقتصاد کشور باشیم.

از سوی دیگر، ضروریست دولت آینده ضمن اتخاذ راهبرد درونزایی- برون‌گرا، سیاست تعامل گرایانه مبتنی بر سه اصل بنیادین عزت، حکمت و مصلحت و براساس فرامین مقام معظم رهبری را دنبال نماید.

 


12069724
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «مسعود پزشکیان» با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عباسعلی کدخدایی با اشاره به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، نوشت: خط تحریم در این مرحله از انتخابات با شکست همراه شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حمیده زرآبادی گفت: با توجه به آغاز ایام عزای حضرت اباعبدالله علیه السلام با اعلام نهایی نتایج برنامه‌های ستاد به اطلاع مردم و هواداران می‌رسد.  
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج اولیه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آذر منصوری اعلام کرد: دقایقی پیش از دفتر آقای مخبر با بنده تماس گرفتند و خواستند که اگر تخلفی اتفاق افتاده به اطلاع ایشان برسانم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان گفت: آرای تمامی افراد حاضر در شعب اخذ می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صالحی امیری گفت:اراده نظام بر برگزاری انتخابات حداکثری و اراده مردم حضور در صندوق‌های رأی است که در نتیجه برنده مردم و نظام هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملکی گفت: مشارکت ان‌شاءالله از ۵۰ درصد عبور می‌کند. رسانه‌ها هم کمک کنند که مردم منهای اینکه به چه کسی رأی می‌دهند حتماً مشارکت کنند
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هادی طحان‌نظیف گفت: رسانه‌ها، ستاد‌ها و هواداران نامزد‌ها از اعلام نتایج غیرقطعی و زودهنگام پرهیز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی گفت:ز ساعت ۲۴ کار شمارش آرا در همه شعب آغاز می‌شود و مردم بدانند که آماری که در فضای مجازی منتشر می‌شود نمی‌تواند سندیت داشته باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است