سیاسی 23:46 - 15 تیر 1403
آذر منصوری اعلام کرد: دقایقی پیش از دفتر آقای مخبر با بنده تماس گرفتند و خواستند که اگر تخلفی اتفاق افتاده به اطلاع ایشان برسانم.

تماس دفتر سرپرست ریاست جمهوری با رئیس جبهه اصلاحات

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات اعلام کرد: دقایقی پیش از دفتر آقای مخبر با بنده تماس گرفتند و خواستند که اگر تخلفی اتفاق افتاده به اطلاع ایشان برسانم. ضمن تشکر از پیگیری ایشان مواردی را منتقل کردم.

ساعاتی پیش رئیس جبهه اصلاحات در پیامی از سرپرست ریاست جمهوری درخواست رسیدگی به تخلفات احتمالی را داشت.


12070364
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مجلس گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست به حماقتی بزند زوال خود را نزدیک‌تر کرده و ضربات خردکننده دیگری به‌طور پیاپی بر پیکره آن وارد می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون وجاهت بین‌المللی اسرائیل مخدوش شده و نتانیاهو حیات سیاسی خود را در ادامه جنگ می‌بیند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت با بیان اینکه پیام نماز جمعه امروز روشن و واضح بود؛ گفت: ‌اقتدار ایران اسلامی در اوج و بازگشت به مسیر وفاق و اتحاد در اوج عزت. ⁩
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجتبی امانی گفت: حضور شجاعانه مردم و مسئولین در مراسم نماز جمعه امروز تهران، پیام مهمی را به جهان ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر حکیم انقلاب باشکوه‌ترین جلوه اتحاد ملی بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان در سخنانی تاکید کرد که پاسخ آتی ایران به رژیم صهیونیستی ویرانگر خواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی عصر امروز با جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و پارلمانی لبنان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجتبی امانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که سفر عباس عراقچی به بیروت، شجاعانه بود و پیامد‌های مهمی برای منطقه به دنبال دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از بازگشت ساعت آغاز به کار ادارات از ۱۵ مهرماه به روال گذشته خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسن خجسته برخی شایعات پیرامون حال همسر رهبر انقلاب را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است