اجتماعی 00:43 - 29 خرداد 1400
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که فرآیند انتخابات از زمان آغاز تا کنون در امنیت کامل در حال برگزاری است و هیچ مورد امنیتی خاصی گزارش نشده است.

انتخابات پایتخت در امنیت کامل درحال برگزاری است / آماده باش پلیس

به گزارش ایسنا،  سردار حسین رحیمی در ساعات پایانی رای گیری در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل و در چندین بخش اقدامات خود پیرامون انتخابات را آغاز کرده و از بامداد روز جمعه نیز بیش از ۱۷ هزار مامور پلیس پایتخت نسبت به تامین امنیت ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای در تهران بزرگ و نیز مدیریت ترافیک و ... اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی در پایتخت نداشتیم، گفت: انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با استقبال مردم  در حال انجام است.  

رحیمی ۲۸ خرداد ماه را یوم الله توصیف کرد و گفت: مردم ایران علیرغم تلاش دشمنان کور دل برای مایوس و نا امید کردن مردم و دلسرد کردن آنها از نظام و انقلاب، حضوری پرشور درپای صندوق‌های رای داشته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند. مردم  نشان دادند که با وجود همه مشکلات با انقلاب و نظام خود همراه هستند و همواره انقلابی خواهند ماند.

انتهای پیام


11112091
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از احداث ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های این سازمان در سال آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتا پایتخت اعلام کرد: تور‌های لحظه آخری با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی از جمله شگرد‌های مجرمین سایبری در واپسین ساعات سال جاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عهد کرده‌ایم تا پای جان برای امنیت مردم پایتخت انجام وظیفه کنیم و برای تامین امنیت و آرامش آنها آمادگی کامل داریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۹ اسفند ماه) در شرایط قابل قبول ست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بازگشایی جاده چالوس خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد و پیمان با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای ۱۴۰۲ می‌بندیم که تامین‌کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد و پیمان با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای ۱۴۰۲ می‌بندیم که تامین‌کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور پایتخت از کاهش ۲۲ درصدی تصادفات در ۴ ماه اخیر خبر داد و گفت: ۴۷ درصد از فوتی‌ها ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شیری گفت: با بهره‌برداری جایگاه سوخت محله مشیریه، کمبود‌های این حوزه برطرف می شود و توزیع سوخت در منطقه ۱۵ تسهیل خواهد یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است