اجتماعی 12:24 - 25 فروردین 1403
معاون شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد خبر داد.

حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد

جلسه تسریع در روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد با حضور مهندس حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، گودرزی شهردار منطقه ۵، صالحی شهردار منطقه ۲ صبح امروز ۲۵ فروردین ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

نظری در این جلسه ضمن استماع آخرین گزارشات در خصوص روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد گفت: پروژه رود دره فرحزاد از موضوعات مورد تاکید مدیریت شهری در ادوار گذشته بوده است و این پروژه به جهت تعارضات ملکی بسیار زیاد؛ مدعیان زیادی داشته است و عملا به جهت تعارضات ملکی این پروژه طی چندین مرحله متوقف شده بود.

وی در ادامه افزود: در دوره جدید مدیریت شهری یک اجماع کلی در مدیریت کلان شهری ورای بحث شهرداری تهران به وقوع پیوست و حوزه قضایی و حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز به موضوع رود دره فرحزاد ورود کردند به نحوی که مراجع قضایی بازدید‌های مستمری از رود دره فرحزاد داشتند و بر حل مشکلات اجتماعی این پروژه با تسریع در روند پیشرفت این پروژه تاکید کردند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر این که تسریع در روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد مورد تاکید شهردار محترم تهران بوده است، اذعان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های کلان مدیریت شهری محسوب می‌شود که با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات بسیار این معاونت و کمک و همراهی معاونت مالی و اقتصاد شهری، سازمان املاک و مستغلات و شهرداری‌های مناطق ۲ و ۵ مشکل تملک معارضات ملکی و اشکالات قانونی در فرایند پرداخت و خرید معارضات ملکی پس از ۱۲ سال حل شد.

نظری در ادامه افزود: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی، پیشرفت این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و انشالله فاز اول پروژه رود دره فرحزاد در پایان سه ماهه ابتدای امسال به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در جریان این جلسه فرایند پرداخت مبالغ املاک معارض موجود در این پروژه آغاز گردید.


12046825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارت دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۰ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ تهران در نشست طرح توسعه محله امامزاده یحیی (ع)، اجرای کارویژه متفاوت در ورودی‌های این محله را راهکاری برای احیای هویت آن دانست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش کوه در جاده امامزاده داوود خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها مخاطبان خود را به سفری رایگان در جغرافیای فرهنگی و تاریخی کشور‌های مقاومت که دروازه تمدن بشر هستند می‌برد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهردار تهران به حادثه فروریزش زمین در میدان ونک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی لازم صورت گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران از ادامه محدودیت‌های ترافیکی خبر داد و گفت: تردد از تقاطع توانیر خیابان ولیعصر و در خیابان برزیل از سر خیابان شاد ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تغییر مسیر ناوگان اتوبوسرانی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس گذرنامه برای افراد پیامکی تحت عنوان «گذرنامه شما منقضی شده است» ارسال کرده است,، اما باید دید این پیامک واقعا به معنی منقضی شدن گذرنامه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است